MorskaGrid objavljeno: 18. lipanj 2017. Dijeli objavljeno: 18. lipanj 2017. Pozdrav, ovako, 7.6. sam otisao u Vip poslovnicu prekinut pretplatnicki ugovor Tomatoa bez ugovorne obveze jer mi nije povoljan, htio sam i dalje ostat u Tomatou, ali na bonove. Gospodja koja je radila za salterom je napravila fotokopiju osobne, slozila kratku recenicu da zelim prekinut ugovor i rekla da se potpisem, to je navodno faksirala i rekla je da ce bit gotovo kroz dan, maksimalno dva. 13.6., sest dana nakon, jos uvijek nije bilo gotovo, i nazvao sam Sluzbu za korisnike, covjek na telefonu mi je rekao da on vidi u njihovom kompjuteru moje potrazivanje za raskidom ugovora i da niti on ne zna zasto to jos nije bilo gotovo nakon sest dana, gdje je i sam izjavio da je to trebalo prakticki bit gotovo isti dan. Rekao je da je on sad to ponovno poslao po nekom hitnom postupku i da bi to trebalo bit gotovo jako, jako brzo, vremenski, u detalj, nije rekao, ja nisam pitao. Danas je 18.6., i jos uvijek mi nije raskinut ugovor, i nisam dobio apsolutno bilo kakvu obavijest, niti pismeno na kucnu adresu, niti poruku na mobitelu, nista. Imam osjecaj da mi ne zele prekinut ugovor iz nekog njihovog razloga, ili se prave mutavi, sad ostaje pitanje, sto je meni ciniti, zna li itko rjesenje? Takodjer, jel se mogu pozvat na neki zakon koji dozvoljava da platim pretplatu samo onoliko do onog dana kad sam odlucio prekinut, tj 7.6. Na kraju ce me jos ispast da cu morat platit punu cijenu za cijeli sesti mjesec.. Molim vas, pomagajte Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 18. lipanj 2017. Dijeli odgovoreno: 18. lipanj 2017. posaljite im email da imate dokaz o zathjevu za raskid ugovora. jeste li dobili kopiju tog prvobitnog zahtjeva za raskid? ako jeste, posaljite i njega u prilogu emailom... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
MorskaGrid odgovoreno: 18. lipanj 2017. Autor Dijeli odgovoreno: 18. lipanj 2017. posaljite im email da imate dokaz o zathjevu za raskid ugovora. jeste li dobili kopiju tog prvobitnog zahtjeva za raskid? ako jeste, posaljite i njega u prilogu emailom... Pozdrav, dokaz o zahtjevu za raskid ugovora nemam, jer mi gospodja za salterom u Vip poslovnici nije dala nista, a ja nisam znao da to trebam pitat, osim toga, to je bio obican A4 papir na kojem je bila preslika moje osobne i na kojoj je ona kemijskom olovkom napisala da trazim jednostrani raskid ugovora i moj potpis, nije bio nikakav datum niti ista, ne vidim kako to moze bit bilo kakav dokaz kad oni lijepo mogu rec ''pa to ste danas poslali'' Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 18. lipanj 2017. Dijeli odgovoreno: 18. lipanj 2017. onda lijepo srocite novi zahtjev i isti posaljite emailom ili postom kako je naznaceno na njihovim stranicama. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.