eLaCiD objavljeno: 23. svibanj 2018. Dijeli objavljeno: 23. svibanj 2018. (uređeno) Naručio sam izradu i ugradnju novih ulaznih vrata u stan. Prilikom naručivanja dan je avans. Trgovac-proizvođač isporučio je i ugradio vrata za koja je nakon ugradnje konstatirano da imaju više oštećenja. Upućena je reklamacija proizvođaču-trgovcu nakon koje je on telefonski nazvao i u razgovoru na moju molbu da vrata zamijeni bio vrlo grub s izjavom da se "ne da maltretirati" Dan poslije upućujem mu na službenom obrascu Prigovor potrošača. U pisanom (mailu) odgovoru trgovac-proizvođač ponudio je i opciju zamijene vrata novim neoštećenim u roku 15 dana ili smanjenje cijene za 5%. Pisanim putem (mail) odgovaram da prihvaćam opciju zamijene vrata novim neoštećenim. U roku deset dana trgovac-proizvođač dostavio je na ugradnju nova vrata za koja sam na mjestu ugradnje pozvan da ih prethodno pregledam. Kod pregleda odmah je uočeno da su i ta druga vrata oštećena - oštećen panel vrata te ih odbijam preuzeti. Nakon toga trgovac-proizvođač obaviještava me mailom da se "ne da ucijenjivati" i da potražim drugog dobavljača, a da mu ugrađena vrata dostavim natrag. Napominjem da su njegovi djelatnici moja postojeća stara vrata prilikom demontaže i ugradnje prvih vrata uništili i odvezli na otpad. Na taj njegov mail pisanim odgovorom (mailom) odgovorio sam da zahtijevam da se pridržava dogovora i isporuči nova neoštećena vrata kako je ponudio. Na taj mail nemam odgovor. Pitanje je šta mi je činiti. uređeno: 23. svibanj 2018. od eLaCiD Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.