Sonia objavljeno: 7. prosinac 2018. Dijeli objavljeno: 7. prosinac 2018. Trebala bih savjet oko procedure naknade štete od osiguravajuće kuće kod koje je osigurana bolnica. Naime, radi se o liječničkoj pogrešci koja je rezultirala teškim invaliditetom, a s obzirom da je bolnica osigurana prijavljen je štetni događaj i čeka se obrada. Postupak je zapeo jer se radi o dobrovoljnom osiguranju, a za utvrđivanje eventualne obveze i isplate je prethodno potrebno da se osiguranik očituje što nije učinjeno već godinu dana. Na moje upite je rečeno da oni nemaju zakonskog roka za očitovanje, a ne može biti dalje proslijeđeno u postupak jer nema očitovanja. S obzirom na ovu pat poziciju, što mi je dalje činiti? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 18. prosinac 2018. Dijeli odgovoreno: 18. prosinac 2018. Premješteno u odgovarajući PF. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 18. prosinac 2018. Dijeli odgovoreno: 18. prosinac 2018. Jeste li angažirali stručnu pomoć? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Sonia odgovoreno: 19. prosinac 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 19. prosinac 2018. Jesam, angažirala sam odvjetnika koji je prijavio štetan događaj. No odgovor osiguravajuće kuće je da se radi o dobrovoljnom osiguranju i da moraju čekati očitovanje osiguranika da bi postupak dalje proslijedili. Sada sam se obratila i Povjerenstvu za zaštitu prava pacijenata, možda oni uspiju nešto pokrenuti. Zanima me je li točno da bolnica (osiguranik) kod dobrovoljnog osiguranja nema zakonski (ili bilo kakav) rok za očitovanje, odnosno može li osiguravajuća kuća nakon isteka određenog vremena ipak ignorirati to neočitovanje i nastaviti postupak utvrđivanja štete? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 19. prosinac 2018. Dijeli odgovoreno: 19. prosinac 2018. Mislim da im je to samo izlika, razlog za odugovlačenje, i da ako nikako drugačije, trebate Vi pokušati osobno ishoditi očitovanje bolnice primjenom prava na pristup informacijama, i to predočiti osiguratelju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Sonia odgovoreno: 20. prosinac 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 20. prosinac 2018. Puno hvala na savjetu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.