anonimno objavljeno: 18. studeni 2006. Dijeli objavljeno: 18. studeni 2006. Zivim na zadnjem katu peterokatne (4 kata + potkrovlje) zgrade u zg vec 15 godina. Unazad 3-4 godine, otkako je HEP radio neke promjene na svojoj toplinskoj stanici mi imamo problema s grijanjem. Pocetkom svake sezone grijanja mi se smrzavamo. Prvo je pocelo s prepucavanjima HEP-upravitelj zgrade da se radi o losim instalacijama u nasem stanu (stan je kupljen u roh-bau varijanti) i sl da bi svake godina nakon sto se smrzavamo 2-3 tjedna (i nakon sto ja izgubim zivaca i zivaca zivkajuci n brojeva) konacno dosao netko iz HEPa, upalio drugu pumpu i sve bi radilo ok do proljeca. Ovo ljeto smo (na nagovor firme koja je upravitelj zgrade) napravili nove instalacije (radio je podizvodjac upravitelja) - cijevi su spustene za cca 0.5 m kako se ne bi stvarali zracni cepovi. Naravno, dosla je nova sezona i kod nas su radijatori jos uvijek ledeni! Zvali smo majstora, upravitelja i predstavnika stanara - sad svi samo slijezu ramenima i kazu da je do HEPa i da je to nas problem (upravitelj zgrade ne zeli zvati HEP niti uputiti ikakav sluzbeni dopis da se to rijesi). Sa HEPovicma se svadjam svake godine - njihov argument je "ako ukljucimo i drugu pumpu stanari na nizim katovima ce se kuhati" - to sto se mi smrzavamo nema veze. Sto mozemo napraviti - redovito placamo racune i za pricuvu i HEPu za grijanje (za uslugu koju nam ne isporucuju) da se ovaj problem rijesi? Ocito je da je kod promjena u toplinskoj stanici neki HEP inzenjer nesto krivo dimenzionirao, ali da oni sada ne zele rijesiti problem! Molim pomoc! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 18. studeni 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 18. studeni 2006. Čini mi se da bi oni kao obveznik Zakona o zaštiti potrošača (davatelj javne usluge) trebali imati oformljeno Povjerenstvo za reklamacije potrošača. Istome se možete obratiti samo ako imate pisani trag o prethodnom komuniciranju sa nadležnom službom HEP Toplinarstva. Povjerenstva sukladno ZOZP moraju imatii i vanjske članove tj. predstavnike potrošača, pa eto i to je možda neka garancija da se ne postupa po dobroj staroj "kadija te tuži, kadija ti sudi". Eto, toliko od mene...upuštati se u "prepirku" druge vrste s HEP-om - neeeeee!!!! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 18. studeni 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 18. studeni 2006. nazalost nemamo nikakav pisani trag - komunikacija sa tada nadeznim inzenjerom (sadasnjim direktorom Toplinarstva) se odvijala samo telefonom u ponedjeljak zovem drustvo za zastitu potrosaca Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 18. studeni 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 18. studeni 2006. Možete i tako, ali ako imate još trun strpljenja uputite dopis na Toplinarstvo i zatražite očitovanje o Vašem problemu. Ako dobijete negativno očitovanje (a temeljem navedenog, pretpostavljam da hoćete), napišite reklamaciju na Povjerenstvo, uz nju priložite očitovanje dobiveno od nadležne službe i pričekajte da se o reklamaciji riješi. Paralelno možete nazvati i bilo koju udrugu za zaštitu prava potrošača, ali niti oni ništa ne postižu preko noći. btw. nešto manje od 50% reklamacija u konačnici bude usvojeno od strane povjerenstva (nije Toplinarstvo, ali tu smo negdje ....) Pozdrav i sretno Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 18. studeni 2006. Autor Dijeli odgovoreno: 18. studeni 2006. hvala, pokusat cu tako! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.