Jump to content
iblaz93

A1 jamstvo

Preporučene objave

Pozdrav. Molim vas savjet i pomoć oko sljedeće situacije... 

27.7.2019 sklopio sam s A1 telefonskim putem pretplatnicki ugovor i ujedno kupio huawei mobitel za kojeg su do kraja 7 mj. nudili 12 mj. besplatne zamjene stakla. Agentica mi je u snimanom telefonskom razgovoru potvrdila na moj upit da cu dobiti navedeno jamstvo. U međuvremenu staklo je puklo i na moje neugodno iznenađenje jamstvo ne vrijedi. Ispostavilo se nakon nekoliko mojih upita sto u a1 sto u huaweiju da se navedeno jamstvo moralo aktivirati putem aplikacije do kraja trajanja akcije, a sto ja nisam mogao uciniti jer su mi mobitel isporučili tek 8.8.

Zanima me sa pravne strane da li imam pravo na servis o trošku A1?

Hvala unaprijed

 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Nazalost u ugovoru o dogovorenim uslugama ne stoji nista o tome jamstvu, samo standardno (tarifa, model mobitela i sl.) u tome u biti i jest problem sto to jamstvo daje proizvođač a ne A1, no zbog kasne isporuke i cinjenice da se jamstvo aktivira putem kupljenog uređaja ja nisam bio to u mogućnosti napraviti. Normalno to nisam znao do prije dva dana... A iz A1 sam dobio samo usmenu potvrdu putem razgovora sa agentom i mislio sam da je to to... 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite svoj korisnički račun na ovoj stranici. Lako je, potpuno besplatno i trajno!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad




×