Jump to content

Studenti u braku


anonimno

Preporučene objave

Redovna sam studentica 3. godine sveučilišta u Zagrebu. Imam 22 godine. Nezaposlena sam. Živim s roditeljima koji me materijalno uzdržavaju. Imam višegodišnju vezu s momkom koji je državljanin Slovenije. On je zaposlen i živi u Sloveniji. Trenutno razmišljamo da bi se vjenčali. Zanima me kako bi to vjenčanje utjecalo na moj status studenta. I da li to znači da me roditelji onda još uvijek mogu uključiti u svoj porezni izvještaj i uzdržavati me dok se ne zaposlim?

 

Hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

to sto cete sklopiti brak nece ni na koji nacin utjecati na vas status studenta. osim ako udajom za slovenca automatski stjecete slovensko drzavljanstvo i uz to se odricete hrvatskog (ne poznajem slovenske propise, ali sumnjam da to ide tako brzo, obicno je potrebno provesti neko vrijeme u braku). u tom slucaju bi kao strani drzavljanin bili obvezni placati vrlo visoku skolarinu (oko 20000 kuna godisnje).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

u poreze se ne kuzim, ali vjerujem da, ponavljam, ukoliko zadrzite hrvatsko drzavljanstvo, vasi roditelji (tj. jedan od njih) i dalje mogu dobiti poreznu olaksicu na racun toga sto ste nezaposleni i sto vas uzdrzavaju. medjutim, olaksicu ne bi mogao istovremeno koristiti i vas suprug, ali on je ionako slovenac. mozda ce on moci istovremeno ostvarivati olaksicu u sloveniji (zbog uzdrzavanja supruge), tko zna... raspitajte se, moguce je da je takva solucija moguca i legalna.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti