Jump to content

ostavinska rasprava


Marcel_95

Preporučene objave

Ovako trebao bih par informacija. Ove godine mi je umro otac ja sam vanbračno dijete. Protiv oca smo vodili postupak za uzdržavanjem od 2002. i taj postupak nije završio. Imam polubrata i polusestru i nedavno sam ih upoznao i oni su napravili ostavinsku raspravu bez mene jer nisu znali za mene sve dok ja nisam na mirovinskom pokrenuo postupak za obiteljsku mirovinu buduci da imam pravo na nju kad sam redovni student. Upoznao sam si polubrata i sad bi sad taj sav postupak o uzdržavanju trebao se prebaciti na njega kad je on nasljednik...sad je moje pitanje da li je moguce da su oni mene zatajili na ostavinskom da javni bilježnik nije dobio podatke o meni mada sam ja upisan u sustav? da li pokretanje nove ostavinske košta išta i koliko to traje?

inače dosad je moj odvjetnik bio Xxxxxx Xxxxxxx iz Xxxxxxxxxx i natukao je velike troskove u tom postupku protiv oca a i sad razmisljam da ga uopće ne uzmem za ostavinu jer on je meni dodijeljen preko socijalnog kao besplatna pravna pomoc ali svejedno nam je naplacivao svoje usluge...da li on na to ima pravo i je li nas i on zakinuo po tom pitanju?

Znam da je ova tema naširoko i stvarno je kompliciran postupak al eto ako nešto neko zna nek komentira i nek se uključi..hvala :)

uređeno: od G-man
reklamiranje odvjetnika protivno pravilima HOK-a
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.