Jump to content

WEBSHOP Naknadne reklamacije


Alex123456

Preporučene objave

Poštovani,

zanima me da li u online dućanu, kao što u većini u Hrvatskoj, kao pravilo mogu staviti da je kupac obavezan isporučeni paket pregledati pred dostavnim djelatnikom, te da naknadne reklamacije ne prihvaćamo.

I da li stvarno vrijedi da pod to spadaju i reklamacije na oštećenja nastala u transportu?

 

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Premješteno u odgovarajući PF.

Po mom mišljenju, takvo postupanje (ako je ugovor sklopljen na daljinu) je protivno Zakonu o zaštiti potrošača, koji kaže da potrošač bez ikakvog obrazloženja može raskinuti ugovor sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.

Dakle, ne biste mogli reklamirati robu, ali biste mogli vratiti robu i tražiti novac natrag? Po mom mišljenju, nema logike.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija