Alex123456 objavljeno: 18. veljača 2019. Dijeli objavljeno: 18. veljača 2019. Poštovani, zanima me da li u online dućanu, kao što u većini u Hrvatskoj, kao pravilo mogu staviti da je kupac obavezan isporučeni paket pregledati pred dostavnim djelatnikom, te da naknadne reklamacije ne prihvaćamo. I da li stvarno vrijedi da pod to spadaju i reklamacije na oštećenja nastala u transportu? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 18. veljača 2019. Dijeli odgovoreno: 18. veljača 2019. Premješteno u odgovarajući PF. Po mom mišljenju, takvo postupanje (ako je ugovor sklopljen na daljinu) je protivno Zakonu o zaštiti potrošača, koji kaže da potrošač bez ikakvog obrazloženja može raskinuti ugovor sklopljen na daljinu u roku od 14 dana. Dakle, ne biste mogli reklamirati robu, ali biste mogli vratiti robu i tražiti novac natrag? Po mom mišljenju, nema logike. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.