Jump to content

alanella

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

O alanella

  • Status
    Novak

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Da, bilo je nesmotreno ne obavijestiti Eos o podmirenju, ali isto tako, nigdje nije propisana obveza dužnika da to učini. Mogao je barem JB u svojoj obavijesti skrenuti na to pažnju. Uostalom, rješenje je doneseno doslovno prvi dan nakon isteka roka od 15 dana, malo podmukla praksa. Ovo podnesak, mislite da to bude u formi prigovora ili da se može JB jednostavno e-mailom obavijestiti o podmirenju duga i priložiti dokaze? Napominjem da su troškovi JB podmireni također, još 10.5.
  2. Pozdrav, molim za uputu kako postupiti u ovome slučaju. Početkom 5. mjeseca zaprimljena je obavijest o postojanju duga prema Eos Matrixu vezano za T-comov račun. U obavijesti je navedeno da se u roku od 15 dana može ispuniti obveza, a da će u protivnom javni bilježnik donijeti rješenje o ovrsi na temelju vjerodostojne isprave. U prilogu obavijesti nalazio se prijedlog za ovrhu, zajedno s odmjerenim sveukupnim troškovima bilježnika i odvjetnika u iznosu od 318 kn. Dug je, zajedno s troškovima plaćen 10. 5., dakle unutar roka od 15 dana. Dana 14.5. javni bilježnik donio je rješenje o ovrsi
  3. Tako je, do 11.3. do ponoći je pošiljka trebala biti raspoloživa za preuzimanje. Međutim, budući da se radi o pošiljci iz inozemstva, ovdje vrijedi rok od 15, a ne 5 radnih dana, tako da biste u svakom slučaju trebali uputiti prigovor Hrvatskoj pošti i pozvati se na članak 50. stavak 2. Općih uvjeta za obavljanje univerzalne usluge. Evo ih na njihovim stranicama: https://www.posta.hr/UserDocsImages/posta/Dokumenti/2019/Opci_uvjeti_za_obavljanje_univerzalne_usluge-1.3.2019.pdf
×
×
  • Napravi novi...