sylba objavljeno: 11. prosinac 2019. Dijeli objavljeno: 11. prosinac 2019. Pozdrav! imamo slijedeći problem: kupili smo stan u novogradnji te ga preuzeli u 11/2018. Garancija je 2 godine. Ovu jesen počinje jako škripati parket i problem se sve više pojačava. Kontaktiran je investitor koji nas je uputio na izvođača. Nakon toga je kontaktiran izvođač radova koji je i osobno stigao na reklamaciju i vidio problem na licu mjesta Na licu mjesta izvođač/parketar je rekao da trenutno nije u mogućnosti ukloniti nedostatke zbog svojeg lošeg zdravstvenog stanja te nas je informirao da je on zatvorio svoj obrt i da se obratimo ponovno investitoru . Ponovno smo se obratili investitoru koji nam je poslao dopis izvođača koji kaže da nije problem u izvođenju radova već u kvaliteti parketa. Investitor nam piše slijedeće:" ........ možete zatražiti da se kontaktira proizvođač podne obloge te će se, u slučaju nepostojanja nedostatka svi troškovi vezani uz izlazak proizvođača fakturirati Vama kao vlasnicima stana......." Ima tko kakav savjet što napraviti u ovom slučaju? Kome da se obratimo sa ovim problemom jer se investitor pravi da to nije njegov problem. Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 11. prosinac 2019. Dijeli odgovoreno: 11. prosinac 2019. Odvjetniku da sastavi dopis investitoru, koji Vam je dao garanciju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sylba odgovoreno: 11. prosinac 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 11. prosinac 2019. ok, hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.