Jump to content

Isključenje odlaznih usluga


Benzin

Preporučene objave

Ja nemam sklopljen ugovor sa teleoperateri kod njih sam bez ugovorne obveze. Eh sada imam2 ne plaćena računa ukupni dug 430 kn 6 i 7 mjesec ja mislim. Mene samo zanima jel imaju pravo isključit meni odlazne usluge poziv internet? MIslim znam da inače imaju to pravo , ali me kontkretno zanima na temelju ta 2 računa jel imaju pravo to napravit. Ajde da imam 4,5 ne plaćenih računa, inace uredni platiša , al eto zaboravio 6 mjesec platit.Zvao ih pa su rekli da su poslali SMS poruku i opomenu za 6 mjesec. Možda jesu al meni opomena nije došla doma za 6 mjesec .

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat , Benzin je napisao:

Ja nemam sklopljen ugovor sa teleoperateri kod njih sam bez ugovorne obveze. Eh sada imam2 ne plaćena računa ukupni dug 430 kn 6 i 7 mjesec ja mislim. Mene samo zanima jel imaju pravo isključit meni odlazne usluge poziv internet? MIslim znam da inače imaju to pravo , ali me kontkretno zanima na temelju ta 2 računa jel imaju pravo to napravit. Ajde da imam 4,5 ne plaćenih računa, inace uredni platiša , al eto zaboravio 6 mjesec platit.Zvao ih pa su rekli da su poslali SMS poruku i opomenu za 6 mjesec. Možda jesu al meni opomena nije došla doma za 6 mjesec .

Nažalost, mislim da će moć bilo da se radi o jednom ili pet računa. Oni već na temelju jednoga mogu poslati ovrhu, a ovisno o operateru, mogu prodati dug poznatim agencijama kao što je EOS Matrix.

Meni se dogodilo prije 2 godine to da mi jedan račun za mobilne usluge (HT) promakao, opomene sam dobivao online (njihov portal nisam ni otvarao jer sam mislio da je sve na papiru), te su me nakon 3 mjeseca zvali iz Credit Expressa da moram podmirit račun, da ih nazovem kad mogu.

Otkantao sam ih, zvao sam direktno HT, račun sam podmirio bez ikakvih kamata uz njihovo pojašnjenje da obično prvo zovu Credit Express koji šalje opomene, a tek onda zovu EOS Matrix u ekipu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 17 minuta, atomic95 je napisao:

Ja govorim iz svog iskustva, hoću reći da ipak ima do tog. Agencije su poprilično ustrajane, a to potraje. I po nekoliko mjeseci. U svakom slučaju adekvatno upozore

Izgleda da Vaše iskustvo nije isto kao i korisnikovo, jer ovdje dug nije ustupljen trećoj osobi (kako navodite agenciji) i tu nema nikakvog pregovaranja. Operater proslijedi račun odvjetničkom društvu ili odvjetniku, te se u roku par dana pokreće ovršni postupaka, a samim tim i troškovi tog postupka itd.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 4 minuta, atomic95 je napisao:

ali na temelju mojih saznanja praksa sa teleoperaterima najčešće funkcionira na relaciji operater-agencija za naplatu potraživanja-odvjetničko društvo-ovrha, sud. 

Posve obrnuto. Operater - odvjetničko društvo ili odvjetnik - javni bilježnik - Fina/poslodavac - agencije za naplatu. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Što bi to u prijevodu značilo? Prije kontakta od strane EOS Matrixa npr. je li bi dužnik trebao dobiti kakvu obavijest ili nešto slično? 

Dakle, uzmimo primjer iz teme. X je dužan teleoperateru iznos računa. Potraživanja preuzima agencija za naplatu potraživanja. Prije njihovog telefonskog kontakta treba li dužnik dobiti kakav podnesak? 

X je dužan iznos telefonskog računa, prvo zovu iz EOS-a, dakle oni "otkuplju" dug ot operatera. U tom trenutku odvjetnik nije uključen. X odbija platiti i matrixu. Slijedi odvjetničko društvo, koje zastupa ovrhovoditelja i podnosi ovršni prijedlog javnom bilježniku koji donosi rješenje o ovrsi na temelju vjerodostojne isprave. Dužnik ima pravo žalbe o čemu odlučuje stvarno nadležni sud. Tako rade operateri koliko sam ja pratio neke slučajeve ili imao stvarna iskustva. 

uređeno: od atomic95
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pretpostavio sam da ta opasnost prijeti s obzirom da je praksa teleoperatera da radi na opisani način. Korisnik nije upoznat sa ugovorom o cesiji jer do toga još nije došlo, s obzirom da ga nije kontaktirala agencija, ali takva potencijalnost svakako egzistira, jer treba vremena dok operateri ustupe potraživanje. Zaključujem jer do preuzimanja duga znade proći i nekoliko mjeseci od dospijeća računa na temelju kojeg se dugovanje preuzima. Zato sam komunicirao da je put do ovrhe nešto dulji u takvim situacijama. I oni to tako rade. Ipak je najbolje kontaktirati operatera i dogovoriti se. To prolazi i funkcionira. 

uređeno: od atomic95
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

, atomic95 je napisao:

Zato sam komunicirao da je put do ovrhe nešto dulji u takvim situacijama.

Komentirali ste da je dalek put do ovrhe, a što je krajnje netočno i dovodi korisnika u zabludu, a posljedice mu mogu biti takve da će na ovaj spomenuti iznos duga imati još veći iznos troškova pokrenutog ovršnog postupka. I u slučaju pokretanja postupka, ovršenik se više ne može osloboditi duga na ime troškova.

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija