Jump to content

Posjedovanje/prigovor na prekrsajni nalog


KlopanKiklop

Preporučene objave

Lijep pozdrav! 

Pisem o situaciji koja se dogodila sinoc i molio bih pomoc. Procitao sam predloske na prigovor i definitivno sam odlucio da bi najbolje bilo traziti razgovor sa sucem/sutkinjom, samo mi nije jasno koji bih onda obrazac trebao koristiti. 

Zatecen sam u posjedu 0,5g marihuane, za sto mi je na licu mjesta (nakon obrade u PP Pula) izdan prekrsajni nalog u kojem stoji kazna od 5000 kuna i 500 kuna troskova postupka.

Detalj: prije cetiri godine zatecen sam u slicnom prekrsaju na podrucju Zagreba, hoce li to utjecati na prigovor?

Redovni sam student sto znaci da bemam niti blizu primanja koja bi mi omogucila placanje ove kazne u cijelosti, osim ako se radi o obrocnoj otplati,je li to nesto sto se prakticira ukoliko se ne moze dobiti smanjenje kazne? 

I za kraj, koja je razlika ako sam potpisao prekrsajni nalog i ako nisam (ja sam ga potpisao u postaji, medjutim nije mi bas bilo jasno objasnjenje koje sam dobio od policajca kada sam upitao zasto mi nudi da se potpisem ili da se ne potpisem.) 

Isprike na otvaranju novog threada, mislio sam da je opravdano radi dodatnih pitanja koje imam u vezi samog postupka. 

Hvala unaprijed na pomoci. 

R

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Napišite prigovor (imate primjere na forumu)

Priznajte prekršaj u cijelosti, pokajte se, priložite dokaze da ste student i da imate mala primanja.

Zatražite oslobođenje od troškova postupka i plaćanje kazne na rate.

Sudovi imaju razumijevanja i znatno umanjuju kazne.

I napomena vezano za potpis, za cijelu situaciju vaš potpis nema nikakve veze i nije u nekoj velikoj mjeri relevantan

uređeno: od Iustitia_ZD
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Obavezno priložite dokumentaciju, znači potvrdu da ste redoviti student, i neku potvrdu iz porezne gdje se vaša primanja jasno vide. Potvrda o imovnom stanju je isto dokaz koji se može izvaditi na poreznoj.