Jump to content

Nerealizirani ugovor-maturalno putovanje


Meri 27

Preporučene objave

Poštovani,

u veljači ove godine kao roditelj djeteta potpisala sam s Turističkom agencijom ugovor za maturalno putovanje u trajanju od 6 dana. Maturalno putovanje koje se trebalo održati u lipnju prebačeno je na kolovoz s time da je promijenjen i program putovanja (za iste novce od 3220 kuna umjesto dva dana Budve ubačeni su Dubrovnik i Split) koji se po novom programu u cijelosti trebao realizirati u Republici Hrvatskoj. O promjeni programa obavijestila nas je škola. Naknadno je škola provela anketiranje i ispalo je da je samo jedna trećina učenika zainteresirana za maturalac u kolovozu na novoj destinaciji. O tome je škola elektronskom poštom agenciju izvijestila 31. srpnja. Od agencije za cijelo to vrijeme nisam dobila nikakvu pismenu ili usmenu obavijest iako je na ugovoru bila navedena kontakt mail adresa i telefon. Sredinom kolovoza sam telefonom kontaktirala Turističku agenciju i zamolila za informaciju da čujem što se događa jer ni škola ni Turistička agencija nisu davale nikakve obavijesti. Nakon toga mi je na moju elektronsku poštu poslana uputa da prema čl. 38a Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o pružanju usluga u turizmu mogu otkazati ugovor te zatražiti vaučer ili povrat troškova koje bi onda oni isplatili 180 +14 dana nakon prestanka posebnih okolnosti odnosno epidemije bolesti Covid-19.

Dakle, agencija je pravovremeno (prema njihovim uvjetima poslovanja) dobila obavijest škole o smanjenom interesu učenika za organizirano putovanje, međutim ugovor nisu otkazali niti su nas o trenutnoj situaciji obavijestili što su prema njihovim uvjetima poslovanja trebali. Jasno je zašto nisu otkazali jer u tom slučaju trebaju povrat troškova realizirati u roku 14 dana, a ovako nas sve navode na čl. 38 a gore navedenog zakona. Ono što me zanima, da li ja nerealizirani ugovor i prešutni prelazak Turističke agencije preko datuma maturalnog putovanja u kolovozu mogu smatrati otkazivanjem ugovora s njihove strane te na taj način zatražiti povrat troškova koje bi oni trebali isplatiti u roku od 14 dana.

Molim Vas odgovor,

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Tu bi trebalo vidjeti i odredbe Zakona o obveznim odnosima o ugovoru o organiziranju putovanja i ugovoru o posredovanju u organizaciji putovanja (čl. 881. pa nadalje ZOO-a). Pitanje je je li ispunjenje obveze u ugovorenom roku bitan sastojak ugovora (po čl. 884. ZOO-a proizlazi da jest, jer se radi o obveznom sastojku ugovora - odredište te nadnevak boravka u odredištu), te svakako vidite odredbu čl. 903., posljedice izmjene ugovora.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Jest, moja greška, Zakon o pružanju usluga u turizmu kao lex specialis je preuzeo reguliranje pitanja paket-aranžmana. Dakle, vidite čl. 30. Zakona o pružanju usluga u turizmu - predugovorne informacije imaju obvezujući karakter, one uključuju po čl. 29. odredište i datume, vrijeme izvršenja. Ne mogu se mijenjati, osim uz suglasnost ugovornih strana. Međutim, čl. 38.a je uveden zbog COVID-a, pa jedino možete sporiti da je odustajanje od izvršenja putovanja bilo zbog COVID-a nego zbog daljnje nezainteresiranosti putnika. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija