Jump to content

Problem sa kurirskom sluzbom


Stari12

Preporučene objave

Pozdrav

Tražim savjet, kupio sam nekoliko stvari u webshopu sa sjedistem u Njemačkoj. Dostavu je vršio GLS. Paket je ostavljen pred vratima, nitko ga nije preuzeo niti potpisao. Na jednom dijelu je kutija zaljepljena ljepljivom trakom od GLS-a. Na drugom dijelu je poderana i nije zaljepljena. Nedostaje dio paketa koji vrijedi 120 eura. U paketu je i račun na kojem to piše.

Pokusao sam kontaktirati trgovinu,ali sve sto kazu je da moraju kontaktirati GLS i nista se ne desava niti dobivam ikakve povratne informacije. 

Pokusao sam kontaktirati GLS,oni su trazili slike svega,koje sam poslao. Navodno su pokrenuli potrazni postupak. Meni vec i ovo predugo traje. 

Da li mogu nešto učiniti da dobijem povrat novca ? Da li za stetu odgovara trgovina ili GLS? Ja sam platio sve trgovini,a trgovina vjerojatno ima ugovor sa GLS-om. 

Unaprijed hvala na odgovorima

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija