Jump to content

Duhovi prošlosti?


anonimno

Preporučene objave

Imam 30. god. i redovita sam studentica na 4. god. fakulteta čiji dodiplomski studij traje 5. god. U svojoj mladosti sam imala bliske susrete sa općinskim i županijskim sudom, policijom i dr. institucijama bilo kao optužena ili u svojstvu svjedoka. Naime uzrok svega je bila narkomanija i društveni milje u kojem sam se kretala. Osuđivana sam na uvjetne osude, puno toga otišlo je u zastaru jer iza 1998. god. odlazim u komunu i započinjem novi život. No i danas mi se znaju dešavati neugodnosti kada prelazim granicu i bojim se za svoj status na fakultetu ukoliko bi se saznalo za moju prošlost. Imaju li inspektori ili policajci pravo na nebulozna pitanja (pred mojim kolegicama i kolegama) kada ih slučajno sretnem u gradu? Dali mogu imati problema sa dobivanjem diplome ili sa postdiplomskim studijem. Hoće li se to ikada izbrisati iz kaznene evidencije? Nešto sam načula da se nakon 8. god. to briše. :-(

Unaprijed vam hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

kaznena evidencija se briše ovisno o težini kaznenog djela.

Glede diplome i eventualnog postidiplomeskog tu neš brige. nitko ti to ne može oduzeti ili ti praviti probleme. Ipak moj svajet ti je da iskreno ideš kroz život jer ako se otkrije nešto što si skrivala tek onda ćeš stvoriti opravdanu sumnju.

Svi imaju pravo na pogreške u životu, a vjerujem da si u komuni naučila da nije sramota pasti, već se ne dignuti. ti si se podigla i vidim da koračaš svojim putem. Policija će ti ponekad stvoriti probleme (pretresom, neugodnim pitanjima), ali to shvati kao svoj križ još neko vrijeme.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.