dummyuser objavljeno: 14. studeni 2022. Dijeli objavljeno: 14. studeni 2022. Pozdrav, nadam se da će me netko moći savjetovati i uputiti. Kupio sam TV još 2017 sa 2 godine tvorničke garancije i 3 godine dodatne garancije/osiguranja. Dodatne 3 godine pruža tvrtka Platinum Projekt iz Zagreba. Opći uvjeti: https://www.platinum-carepack.com/dokumenti/Opci-uvjeti-PLATINUM-PREMIUM-ZASTITA.pdf Uređaj se pokvario unutar roka, osiguranje je uredno zaprimilo uređaj na servis krajem 7. mjeseca da bi početkom 9. mjeseca serviser rekao kako treba mijenjati ekran i da na tržištu nema ekrana za taj TV. Očekivao sam da će osiguranje proglasiti potpunu štetu i nadoknaditi tako da mi daju novi uređaj ili neku drugu kompenzaciju (sukladno članku 6 Općih uvjeta)., ali oni to ne žele sa porukom: "Žao nam je što je toliki protek vremena prošao. Naime postoje komplikacije vezane za tvrtku, nismo u mogućnosti plaćati ponude prema servisima niti bilo kakva plaćanja izvršavati u ovom trenutku.". Nakon mojeg upita i naglašavanje činjenice da kršte članak 6 njihovih Općih uvjeta, dobio sam poruku da se slažu samnom ali da ne mogu isplatiti ništa zbog 'komplikacija'. Što mogu napraviti? Mogu napisati još 100 mailova, a oni će vratiti 100 istih odgovora. Kome se žaliti? Molim Vas savjet/upute? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.