Jump to content

Problem sa produženom garancijom/osiguranjem


dummyuser

Preporučene objave

Pozdrav,

nadam se da će me netko moći savjetovati i uputiti.

Kupio sam TV još 2017 sa 2 godine tvorničke garancije i 3 godine dodatne garancije/osiguranja. Dodatne 3 godine pruža tvrtka Platinum Projekt iz Zagreba.

Opći uvjeti: https://www.platinum-carepack.com/dokumenti/Opci-uvjeti-PLATINUM-PREMIUM-ZASTITA.pdf

Uređaj se pokvario unutar roka, osiguranje je uredno zaprimilo uređaj na servis krajem 7. mjeseca da bi početkom 9. mjeseca serviser rekao kako treba mijenjati ekran i da na tržištu nema ekrana za taj TV. Očekivao sam da će osiguranje proglasiti potpunu štetu i nadoknaditi tako da mi daju novi uređaj ili neku drugu kompenzaciju (sukladno članku 6 Općih uvjeta)., ali oni to ne žele sa porukom:

"Žao nam je što je toliki protek vremena prošao. Naime postoje komplikacije vezane za tvrtku, nismo u mogućnosti plaćati ponude prema servisima niti bilo kakva plaćanja izvršavati u ovom trenutku.".

Nakon mojeg upita i naglašavanje činjenice da kršte članak 6 njihovih Općih uvjeta, dobio sam poruku da se slažu samnom ali da ne mogu isplatiti ništa zbog 'komplikacija'.

Što mogu napraviti? Mogu napisati još 100 mailova, a oni će vratiti 100 istih odgovora.

Kome se žaliti? Molim Vas savjet/upute?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija