Ulis objavljeno: 24. studeni 2023. Dijeli objavljeno: 24. studeni 2023. Poštovani, zanima me sljedeće niže navedeno na stranici prodavača " Kupci su dužni o svom trošku neispravnu robu dostaviti nama, a daljnja rješavanja reklamacije, kao i povrat iste ide na naš trošak. Adresa za slanje neispravne robe je .............................. Ako se reklamacija pokaže kao lažna, te je reklamirani proizvod ispravan, naplaćuje se testiranje ispravnosti uređaja (max. 1 radni sat), te povrat istog ide na trošak kupca." Da li igdje zakonski postoji odredba u kojoj se spominje lažna reklamacija, te da li ja kao nestručna osoba u mogu prepoznati kvar tj. da li me nepoznavanje u ovom slučaju IT opreme oslobađa krivnje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.