Jump to content

Lažna reklamacija?


Ulis

Preporučene objave

Poštovani,

zanima me sljedeće niže navedeno na stranici prodavača

" Kupci su dužni o svom trošku neispravnu robu dostaviti nama, a daljnja rješavanja reklamacije, kao i povrat iste ide na naš trošak. Adresa za slanje neispravne robe je ..............................


Ako se reklamacija pokaže kao lažna, te je reklamirani proizvod ispravan, naplaćuje se testiranje ispravnosti uređaja (max. 1 radni sat), te povrat istog ide na trošak kupca."

 

Da li igdje zakonski postoji odredba u kojoj se spominje lažna reklamacija, te da li ja kao nestručna osoba u mogu prepoznati kvar tj. da li me nepoznavanje u ovom slučaju IT opreme oslobađa krivnje.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija