Jump to content

Ovrha na temelju nedostavljeni računa za neispostavljenu usl


nmarkovi3

Preporučene objave

Postovani,

 

Danas sam dobio prijedlog za ovrhu za usluge A1 interneta za period od 11. mj. 2022.g do 8.mj 2023.g. Problem je u tome sto sam ugovor "raskinuo" u 11. mjesecu 2022. telefonski (naravno, nemam nikakav pisani dokaz za to), a u to vrijeme sam i odselio iz stana u kojem se usluga koristila.

 

Do sada nisam dobio nikakvu opomenu niti račun, ni postom ni mailom, pretpostavljam da su možda slali na tu adresu iako bi opomene trebali slati na adresu sa osobne iskaznice koja različita. Početkom 2023. godine sam u dva navrata razgovarao sa agentima o sasvim nevezanim uslugama i usput ih pitao da provjere dali slučajno postoji neki nepodmirenih račun, rekli su mi da nema.  (Za što opet nemam pisani dokaz).Ali mi je zato prijedlog za ovrhu uredno dostavljen.

Čak i da prihvatim to da je moja greška sto nisam tražio raskid pismenim putem i /ili tražio pismenu obavijest o raskidu, pa i to da sam ja kriv što nemaju ispravne postaje o adresi za dostavu računa, kako je moguće da me terete za 10 računa iako nakon 2 mjeseca neplaćanja se korištenje usluge onemogući. Dakle usluge se ne bi mogla koristiti čak i da sam bio u tom stanu i da ruter nije uklonjen iz stana.

Kakve su mi mogućnosti u sudskom postupku da osporim barem taj dio računa za usluge koje se ne bi mogle bi koristiti, ako već ne mogu to u cijelosti? I tko u tom slučaju plaća troškove sudskog postupka?

 

Imam novac da platim, ali iz principa ne želim plaćati ovakav bezobrazluk.

Lp

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat, nmarkovi3 je napisao:

Problem je u tome sto sam ugovor "raskinuo" u 11. mjesecu 2022. telefonski

Učinak je kao i da ga niste raskinuli.

prije 1 sat, nmarkovi3 je napisao:

Čak i da prihvatim to da je moja greška

I je Vaš propust.

prije 1 sat, nmarkovi3 je napisao:

kako je moguće da me terete za 10 računa iako nakon 2 mjeseca neplaćanja se korištenje usluge onemogući

Ako se radi o prijevremenom raskidu ugovora, onda dolazi do naplate preostale ugovorne obveze.

prije 1 sat, nmarkovi3 je napisao:

osporim barem taj dio računa za usluge koje se ne bi mogle bi koristiti, ako već ne mogu to u cijelosti?

Nikakve, ako je postojala ugovorna obveza, pa je došlo do prijevremenog raskida ugovora.

prije 1 sat, nmarkovi3 je napisao:

I tko u tom slučaju plaća troškove sudskog postupka

Ovisi tko i koliko uspije u sporu.

prije 1 sat, nmarkovi3 je napisao:

Imam novac da platim, ali iz principa ne želim plaćati ovakav bezobrazluk.

Bojim se da ćete platiti, dobrovoljno ili prisilno u ovršnom postupku.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 29 minuta, Borbena7 je napisao:

Učinak je kao i da ga niste raskinuli.

I je Vaš propust.

Ako se radi o prijevremenom raskidu ugovora, onda dolazi do naplate preostale ugovorne obveze.

Nikakve, ako je postojala ugovorna obveza, pa je došlo do prijevremenog raskida ugovora.

Ovisi tko i koliko uspije u sporu.

Bojim se da ćete platiti, dobrovoljno ili prisilno u ovršnom postupku.

Da malo razjasni kontekst. Za tu sam kompaniju radio i imao internu tarifu za internet. Kako je došlo do prekida radnog odnosa, izgubio sam pravo na internu tarifu, pa sam sklopio novi ugovor "redovni" u 9. mj. I upravo sam se sad sjetio da novi ugovor nikad nisam potvrdio plaćanjem prvog računa, o čemu imam i pisani dokaz u mailu: 

Jan 10
Details
"Poštovani,

nastavno na prodajni telefonski razgovor iz listopada gdje se prihvatili ponudu te tom prilikom odabrali opciju plaćanjem prvog mjesečnog računa, provjerom u sustavu je utvrđeno kako mjesečni račun za prihvat spomenute ponude nije plaćen u roku dospijeća. Kako bi mogli nastaviti neometano koristiti usluge A1, ovim putem Vas pozivamo da najkasnije u roku od 15 dana podmirite račun za listopad 2022 godine po šifri korisnika  1.27803127.

U suprotnom ćemo smatrati da ugovor nije sklopljen te će Vam predmetna usluga biti trajno isključena."
 
- Dakle ja uopće nisam telefonski raskidao ugovor, već sam odlučio ga ne prihvatiti plaćanjem prvog računa.
 
A osim toga, ima još jedan mail iz 9. mjeseca, neposredno nakon sklapanja tog novog ugovora kako mi je uključen e-račun i kako će mi računi ubuduće stizati na ISKLJUČIVO na mail, iako nikad nijedan račun nije stigao.
 
S obzirom na ove okolnosti da li je bolje obratiti se kompaniji, oponumoćeniku ovrhovoditelja ili jednostavno napisati prigovor i ići u sudski postupak? Ako ovo zadnje, da prigovor pošaljem mailom prilažući mailove iz A1, ili je bolje postom?
 
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija