Jump to content

Pisanje prigovora na prekrsajni nalog.


Joso123

Preporučene objave

Zaustavila me policija, odbio sam test na droge i predao sam im 0.9 marihuane, puhao alkotest i nappuhao 0.0. Za test sam odma dobio obavezni prekrsajni nalog i visinu kazne od 1320 € i 3 mjeseca oduzimanje vozacke dozvole i imam 8 dana da se zalim. Za posjedovanje ce mi valjda doci na adresu. Triba mi savjet. Da li ima smisla sastaviti prigovor poricanje krivnje s opravdanjem da sam odbio test jer sam bio u prostoriji gdje se pusilo ili zato jer pijem lijekove pa sam se bojao da ce mi ispast lazno pozitivan ili samo reci da sam se prepao i krivo reagirao xD. U slucaju da to nije opcija i da mi je najbolje napisati prigovor s priznavanjem prekrsaja, mogu li napisat da nisam bio napusen. Je li pre optimisticno da kroz 2-3 zalbe smanjim kaznu na 0 kn posto sam nezaposlen student. Jos jedno pitanje 14.01.2021 sam zadnji put pao s 0.4g marihuane, 14.01.2021 je datum pokretanja postupka,01.02.2022. je datum izvršenosti odluke. To znači da na sudu nemogu reci da mi je ovo prvi prekrsaj sa marihuanom jer nije otislo u zastaru?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Pozdrav, dobio sam posao u Nizozemskoj. Kada prominim adresu a to ce tek bit 1.7, hocu li onda poslat prekrsajnom sudu obavjest o promjeni adrese jer su mi u prekrsajnoj pisarnici rekli da cekam da mi dode na vrata kad me nebude i da se tek tada javim. Nemam pitanje samo trazim pomoc jer nisam siguran dal da im odma saljem kad promjenim adresu ili da cekam da mi dode kod roditelja na adresu pa da im se onda javim.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.