Jump to content

Raskid ugovora s operaterom za dio usluge - bez penala


pseudonym

Preporučene objave

Poštovani,

Na koji način brzo i efikasno raskinuti dio ugovora s teleoperaterom, konkretno s A1 zbog pružanja loše usluge? Dakle radi se o A1 Xplore TV usluzi za koju je sklopljen ugovor na 2 godine, ali je usluga nekvalitetna u vidu razmrljane slike, sporost aplikacije, sve u svemu jedna jako loša usluga. U više navrata je kontaktirana korisnička podrška, šalju tehničare, imaju razno razne istinite ili neistinite razloge koji mene previše ne zanimaju već želim raskinuti ugovor u tom dijelu s obzirom da imam ugovoren i internet i PS5, a s kojim dijelovima usluge sam zadovoljan. Gore navedeni problemi nisu prisutni na, recimo, EON TV-u (jedini razlog prelaska na A1 je činjenica da EON nema opciju nadoplate za dodatni TV u kućanstvu) iz čega proizlazi da je A1 aplikacija loše razvijena te da sami problem nije u brzini interneta ili problem krajnjeg korisnika.

S obzirom na sve navedeno ljubazno bih zamolio da me netko tko ima iskustva s operaterima pouči o mojim opcijama ili konkretno opiše na koji način da ih prisilim na raskid ugovora, jasno bez penala, u tom dijelu s obzirom da oni uporno "popravljaju" uslugu i dali da platim račun za taj dio usluge?

Unaprijed hvala!

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija