pseudonym objavljeno: 19. veljače Dijeli objavljeno: 19. veljače Poštovani, Na koji način brzo i efikasno raskinuti dio ugovora s teleoperaterom, konkretno s A1 zbog pružanja loše usluge? Dakle radi se o A1 Xplore TV usluzi za koju je sklopljen ugovor na 2 godine, ali je usluga nekvalitetna u vidu razmrljane slike, sporost aplikacije, sve u svemu jedna jako loša usluga. U više navrata je kontaktirana korisnička podrška, šalju tehničare, imaju razno razne istinite ili neistinite razloge koji mene previše ne zanimaju već želim raskinuti ugovor u tom dijelu s obzirom da imam ugovoren i internet i PS5, a s kojim dijelovima usluge sam zadovoljan. Gore navedeni problemi nisu prisutni na, recimo, EON TV-u (jedini razlog prelaska na A1 je činjenica da EON nema opciju nadoplate za dodatni TV u kućanstvu) iz čega proizlazi da je A1 aplikacija loše razvijena te da sami problem nije u brzini interneta ili problem krajnjeg korisnika. S obzirom na sve navedeno ljubazno bih zamolio da me netko tko ima iskustva s operaterima pouči o mojim opcijama ili konkretno opiše na koji način da ih prisilim na raskid ugovora, jasno bez penala, u tom dijelu s obzirom da oni uporno "popravljaju" uslugu i dali da platim račun za taj dio usluge? Unaprijed hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.