anonimno objavljeno: 30. svibanj 2007. Dijeli objavljeno: 30. svibanj 2007. zdravo ! trebala bi mi pomoć kako da napišem prigovor t-comu ... dakle radi se o tome da nas par susjeda imamamo zajedničku telefonsku kutiju iz koje na svaku kuću ide po jedna linija. Došlo je vrijeme kada sam htio naručit adsl uslugu od t-coma, predao sam zahtijev svu potrebnu dokumentaciju. prošlo je cca 3-4 meseca i naravno ništa od adsla i nakon bezbroj puta zvanja nitko mi nije ništa mogao reć osim toga da onaj rok od 30 dana u kojem bi mi oni trebali doći instalirat uslugu više ne vrijedi jer treba napraviti neki zahvat na liniji i da nema određeni rok kada bi oni trebali to riješit (skinut sa pcm-a) tj koliko sam ja shvatio trebali bi skinut tu kutiju sa stupa i zakopat je u zemlju i razdvojit naše linije svaku na svoju paricu ... vidjevši da od t-com ništa napravio sam zahtijev za adsl uslugu kod ISKONA, provjerom dostupnosti moj broj je imao dostupnu uslugu adsla ali nakon što su me nazvali da će doći tad i tad instalirat uslugu nakon par dana su me ponovo zvali i rekli da je t-com odbio prijenos linije zbog navedenog PCM-a. Nakon toga upitah ženu šta mi je radit ona veli zovi t-com i reci da te skinu sa PCMA ili kod nasu uzmi novu linjiu ali za tu novi liniju oni nisu sigurni da li će je moći provest zbog navedenog problema. Zovem ja t-com podršku i meni žena veli da sam na listi čekanja i da jedino mogu čekat ili pisat im prigovor pa me eto zanima kako da napišem prigovor btw. često nam se događa da nam telefon zvoni sam od sebe zbog toga što je spojen na tu kutiju gdje nakuplja vlaga itd. i već je bio meštar iz t-coma i rekao da će on isto napisat da je to hitno i da se to što prije počne riješavat ali očito od toga ništa ... Molim Vas da mi pomognete kako da napišem prigovor i kako da ga pošaljem mailom ili poštom ? HVALA ! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
NENA1 odgovoreno: 6. lipanj 2007. Dijeli odgovoreno: 6. lipanj 2007. Nažalost, moraš više puta nazvati 08009000 i biti "uporno dosadan", pa pismeni prigovor na nerealizaciju potpisanog zahtjeva u bilo koji t-com ili fax 08009393, Znam da zvuči glupo, ali ako korisnik izričito ne zahtjeva realizaciju usluge , pcm stanje se može otegnuti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.