Jump to content

osiguranje - ludom radovanje


nia

Preporučene objave

molim za pravni savjet - radi se o slijedećem; prije tri godine sam osigurao poslovni objekt (kiosk) i svake godine uredno plaćao premije osiguranja. prije nepuna tri mjeseca je došlo do provale, pozvana policija, poslije zapisnik proslijeđen osiguranju, ono klasika...i sad ja dobivam odgovor kako nisu u mogućnosti isplatiti štetu jer "tzv. zlatarske mreže na kiosku nisu osigurane sigurnosnim bravama, nego običnim lokotima." .

inače je provala izvršena tako što je na vratima prerezan lokot i zavučen "pajser" u ovratak vrata, odnosno mreže nisu ni dotaknute. sad mene zanima slijedeće zar to dotično osiguranje nije već pri potpisu ugovora prije tri godine vidjelo postojeće stanje i još je zanimljivije da je njihov djelatnik koji je došao osigurati kiosk u rubrici da li je objekt dobro zaključan i osiguran zaokružio "da". a kiosk kako je izgledao onda, izgleda i sad...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prilikom ugovaranja osiguranja potrebno je bilo slikati osigurani objekt.

Fotografiranje mora obaviti osiguravajuća kuća.

Potražite slike, dokažite da nije bilo nikakve promjene vezano za "sigurnosne brave" tj. lokote.

Javite se osobi koja vam je ugovorila policu i neka ona to izvoli riješit sada ako već nije tada kad se počeli osiguranje.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

On nema pravo prati ruke od svega jer od njega počima cijeli lanac osiguranja. On mora znati kakvu policu prodaje, mora vas upoznati s eventualnim ograničenjima plaćanja odštete.

Nije dovoljno samo ugovoriti policu i uzeti novce već pratiti osiguranika cijelo vrijeme i savjetovati mu što i kako osigurati te pomoći pri isplati odštete.

Za utjehu sadašnjim i budućim osiguranicima:

Svi koji rade na prodaji osiguranja moraju u HANFA-i položiti ispit koji je jako zahtjevan, da ne kažem težak. Prolaznost na ispitu je cca 45%.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Oprosti, ali radeći sa osiguranjem - nekada, kao obrazac ponašanja bioje da premija bude što manja, a što polica stvarno pokriva osiguranike nije baš puno zanimalo, sve do nastanka osiguranog sločaja ( po mišljenju osiguranika). tada nastupaju problemi, jer se tek nakon nastanka štete čitaju detalji, a oni su obično neugodni , jer nije osigurano ono na što se računalo. Radi smanjenja premije - niže osiguranje. To je sve !!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija