Jump to content

Zamjena neispravnog proizvoda?


max_60w

Preporučene objave

ali tamo piše:

"Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu."

 

Dakle, ako se ja ne složim da poprave, moraju zamijeniti.

Je li tako?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zamjena neispravnog proizvoda

 

Poštovani, ovdje se ne radi tko ima prednost jer u svakom slučaju prednost imaju zakoni i zakonske odredbe.

Ako trgovac ne želi zamjeniti neispravan proizvod za kojeg je izdao garanciju, sa novim ispravnim proizvodom obratite se državnom inspektoratu i u pisanom obliku podnesite prijavu protiv trgovca, ali prijavom trgovca Vi niste rješili svoj problem, državni inspektorat nije nadležan da trgovcu naredi da vam trgovac izvrši zamjenu neispravno sa ispravnim, za to je nadležan jedino redovni sud , ali doći do pravomoćnosti sudske odluke je dug iscrpljujući put, kako financijski tako i vremenski.

Budući da se radi o proizvodu od 10.000 kuna vrjednosti, što znači da ste za taj prizvod dobili jamstveni list (garanciju) onda potražite u zakonu o obaveznim odnosima poglavlja «odgovornost za materijalne nedostatke i jamstvoza ispravnost prodane stvari», ili nađite odvjetnika da bi vam dao savjete kako dalje, moj vam je savjet da sa trgovcom sporazumno nađete rješenje jer sudovi nisu ono što bi trebali biti znam to iz iskustva, pozdrav…..

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ILIJAS6, zahvaljujem se na iscrpnom i jasnom odgovoru.

Pošto se ne radi o većem kvaru dao sam jučer da pokušaju urediti, ali u roku 2 dana, a ako neće moći ili će trebati više vremena (znači da ipak nije manji kvar) tražit ću novi. A onda ćemo vidjeti.

 

Hvala još jednom!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 mjeseci kasnije...

Jesi možda kupio komp u hgspotu?Onaj gamer za 10000?Ako jesi odmah trazi povrat novca jer ces spušiti.Rok za povrat novca ti je 7 ili 8 dana.

Ja sam kupio komp prije mjesec i pol I JOS NISAM NISTA NORMALNO ODIGRAO NA NJEMU!!!!!

"Navodno" su sve zamijenili itd. ali nista.Katastrofa.

Tko je vidio rastavljat nov komp,a nisu ni sigurni kaj ga muci?

Sutra idem traziti da mi daju novi,uopce me ne zanima.A i da sam bio pametniji,za te novce mi je frend mogao sloziti ŽIVOTINJU od kompa,a tek ti....

Poz....

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija