max_60w objavljeno: 3. rujan 2007. Dijeli objavljeno: 3. rujan 2007. Ako je bilo, sorry, ako ne spada ovdje, sorry! Da li je trgovac dužan zamijeniti neispravni proizvod ukoliko je prijavljeno u roku od 8 dana, ili ga može poslati na popravak (pa da čekam mjesec i pol za nešto što sam platio 10,000 kn)? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
neja odgovoreno: 3. rujan 2007. Dijeli odgovoreno: 3. rujan 2007. po zakonu o potrošačima, trgovac je obavezan zamijeniti proizvod, popraviti ga ili vratiti iznos novca..ako to ne upali, prijavi ga u inspektorat Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
max_60w odgovoreno: 3. rujan 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 3. rujan 2007. ali tamo piše: "Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu." Dakle, ako se ja ne složim da poprave, moraju zamijeniti. Je li tako? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
max_60w odgovoreno: 3. rujan 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 3. rujan 2007. Dakle, najjednostavnije: Ja (kupac) želim zamjenu neispravnog proizvoda za novi i ispravan proizvod. Prodavač želi popravljati neispravni proizvod. Tko ima prednost? Unaprijed hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
max_60w odgovoreno: 4. rujan 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 4. rujan 2007. Ajde, ljudi, molim vas, zna li netko... Da li ovo "prema izboru potrošača" iz zakona, znači da ako ja želim novi proizvod prodavač to mora učiniti? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ILIJAS6 odgovoreno: 4. rujan 2007. Dijeli odgovoreno: 4. rujan 2007. Zamjena neispravnog proizvoda Poštovani, ovdje se ne radi tko ima prednost jer u svakom slučaju prednost imaju zakoni i zakonske odredbe. Ako trgovac ne želi zamjeniti neispravan proizvod za kojeg je izdao garanciju, sa novim ispravnim proizvodom obratite se državnom inspektoratu i u pisanom obliku podnesite prijavu protiv trgovca, ali prijavom trgovca Vi niste rješili svoj problem, državni inspektorat nije nadležan da trgovcu naredi da vam trgovac izvrši zamjenu neispravno sa ispravnim, za to je nadležan jedino redovni sud , ali doći do pravomoćnosti sudske odluke je dug iscrpljujući put, kako financijski tako i vremenski. Budući da se radi o proizvodu od 10.000 kuna vrjednosti, što znači da ste za taj prizvod dobili jamstveni list (garanciju) onda potražite u zakonu o obaveznim odnosima poglavlja «odgovornost za materijalne nedostatke i jamstvoza ispravnost prodane stvari», ili nađite odvjetnika da bi vam dao savjete kako dalje, moj vam je savjet da sa trgovcom sporazumno nađete rješenje jer sudovi nisu ono što bi trebali biti znam to iz iskustva, pozdrav….. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
max_60w odgovoreno: 5. rujan 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 5. rujan 2007. ILIJAS6, zahvaljujem se na iscrpnom i jasnom odgovoru. Pošto se ne radi o većem kvaru dao sam jučer da pokušaju urediti, ali u roku 2 dana, a ako neće moći ili će trebati više vremena (znači da ipak nije manji kvar) tražit ću novi. A onda ćemo vidjeti. Hvala još jednom! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Madman odgovoreno: 4. prosinac 2007. Dijeli odgovoreno: 4. prosinac 2007. Jesi možda kupio komp u hgspotu?Onaj gamer za 10000?Ako jesi odmah trazi povrat novca jer ces spušiti.Rok za povrat novca ti je 7 ili 8 dana. Ja sam kupio komp prije mjesec i pol I JOS NISAM NISTA NORMALNO ODIGRAO NA NJEMU!!!!! "Navodno" su sve zamijenili itd. ali nista.Katastrofa. Tko je vidio rastavljat nov komp,a nisu ni sigurni kaj ga muci? Sutra idem traziti da mi daju novi,uopce me ne zanima.A i da sam bio pametniji,za te novce mi je frend mogao sloziti ŽIVOTINJU od kompa,a tek ti.... Poz.... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
darla_ odgovoreno: 4. prosinac 2007. Dijeli odgovoreno: 4. prosinac 2007. mogu li ja vratiti kauc koji sam uzela prije cetri mjeseca,a traziti kutnu garnituru, savrsenu, zuto-sivu, prekrasnu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
darla_ odgovoreno: 5. prosinac 2007. Dijeli odgovoreno: 5. prosinac 2007. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.