Jump to content

zakon o zaštiti potrošaća može li se prim između tvtki?


odisej

Preporučene objave

Pozdrav,

S obzirom da bismo htijeli sa VIPnetom raskinuti ugovor potpisan za pružanje telkomunikacijskih usluga, zanima me ,da li se tvrtka može pozvati na odredbe iz zakona o zaštiti potrošaća?S obzirom da se u njemu i spominju usluge telekomunikacije.Također ,Vip potpisuje jednake ugovore sa pravnim i fizičkm osobama?

a o VIPu: :-P:-x:-x:-x

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

»potrošač« je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u svrhe koje nisu namijenjene njegovoj poslovnoj djelatnosti niti obavljanju djelatnosti slobodnog zanimanja

 

Iz ovog proizlazi da se ne možete pozvati kao pravna osoba na jednostrani raskid ugovora. ali to možete na osnovu zakona o obveznim odnosima. niste naveli razloge zbog kojih raskidate ugovor- dali zbog nerelnih računa, loše usluge, neispunjenja dijela ugovora.... u svakom slučaju prelistaj zoo. naći ćeš nešto

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

za sklapanje,promjenu i raskid ugovora vrijede odredbe Zoo

ali za zaštitu prava potrošača, za upućivanje bilo kakvih žalbi, prigovora, prijave - može se temeljiti na zakonu o zaštiti potrošača, po njemu Vip mora imati povjerenstvo koje bi se bavilo prigovorima i žalbama potrošača

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na odgovoru.

Konkretno,vanjski suradnik Vip.a koji očito radi na proviziju došao je u naš ured,predložio poslovnu tarifu 300,kojom se može po njenim riječima uštedjeti.I bilo bi da se nismo nagovorili na dodatnu opciju poslovna tarifa 100 u koju su ,po njenim riječima,za pretplatu od sto kuna ,uključeno i sto minuta besplatnog razgovora.Nije napomenula da se to odnosi samo na pozive unutar VIP mreže,niti to piše u ugovoru.To se nalazi negdje u njihovim općim uvjetima poslovanja koje bismo mi morali navodno poznavati?

Uglavnom, taj nas broj naravno košta više nego što je to po njenoj priči trebalo biti.Jer pozivi izvan VIP nisu uračunati ,tako da su računi za taj broj znatni.

Osoba je broj za koji je potpisan ugovor posl. tarifa100

unijela osobno,tj taj broj je pripadao njoj,ne tvrtki. Izlaskom iz tvrtke željela je svoj broj natrag.

Ali joj ga ne žele dati,jer smo u ugovoru pod "obavezom"na dvije godine zbog korištenja promotivne prodaje .Uzeli smo na te brojeve dva mobitela po promotivnoj prodaji

od 1 kn.Od tada je prošlo više od godinu dana.

U potpisanom ugovoru također nije navedeno što će se desiti u slučaju raskida ugovora, to regulirano "općim pravilima poslovanja"

Mi smo htjeli zadržati tarifu 300.a tarifu 100s obzirom da je broj bio privatni da joj ga vrate nazad na pre paid.

Također,ponovno napominjemo,osoba nije više u radnom odnosu

Da li se može negirati potpisani ugovor,s obzirom da u njemu nije navedeno posljedice raskida,kolika bi bila odšteta u slučaju raskida,i sl.

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija