odisej objavljeno: 5. studeni 2007. Dijeli objavljeno: 5. studeni 2007. Pozdrav, S obzirom da bismo htijeli sa VIPnetom raskinuti ugovor potpisan za pružanje telkomunikacijskih usluga, zanima me ,da li se tvrtka može pozvati na odredbe iz zakona o zaštiti potrošaća?S obzirom da se u njemu i spominju usluge telekomunikacije.Također ,Vip potpisuje jednake ugovore sa pravnim i fizičkm osobama? a o VIPu: Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
docjunior odgovoreno: 6. studeni 2007. Dijeli odgovoreno: 6. studeni 2007. »potrošač« je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u svrhe koje nisu namijenjene njegovoj poslovnoj djelatnosti niti obavljanju djelatnosti slobodnog zanimanja Iz ovog proizlazi da se ne možete pozvati kao pravna osoba na jednostrani raskid ugovora. ali to možete na osnovu zakona o obveznim odnosima. niste naveli razloge zbog kojih raskidate ugovor- dali zbog nerelnih računa, loše usluge, neispunjenja dijela ugovora.... u svakom slučaju prelistaj zoo. naći ćeš nešto Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
neja odgovoreno: 6. studeni 2007. Dijeli odgovoreno: 6. studeni 2007. za sklapanje,promjenu i raskid ugovora vrijede odredbe Zoo ali za zaštitu prava potrošača, za upućivanje bilo kakvih žalbi, prigovora, prijave - može se temeljiti na zakonu o zaštiti potrošača, po njemu Vip mora imati povjerenstvo koje bi se bavilo prigovorima i žalbama potrošača Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
odisej odgovoreno: 6. studeni 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 6. studeni 2007. Hvala na odgovoru. Konkretno,vanjski suradnik Vip.a koji očito radi na proviziju došao je u naš ured,predložio poslovnu tarifu 300,kojom se može po njenim riječima uštedjeti.I bilo bi da se nismo nagovorili na dodatnu opciju poslovna tarifa 100 u koju su ,po njenim riječima,za pretplatu od sto kuna ,uključeno i sto minuta besplatnog razgovora.Nije napomenula da se to odnosi samo na pozive unutar VIP mreže,niti to piše u ugovoru.To se nalazi negdje u njihovim općim uvjetima poslovanja koje bismo mi morali navodno poznavati? Uglavnom, taj nas broj naravno košta više nego što je to po njenoj priči trebalo biti.Jer pozivi izvan VIP nisu uračunati ,tako da su računi za taj broj znatni. Osoba je broj za koji je potpisan ugovor posl. tarifa100 unijela osobno,tj taj broj je pripadao njoj,ne tvrtki. Izlaskom iz tvrtke željela je svoj broj natrag. Ali joj ga ne žele dati,jer smo u ugovoru pod "obavezom"na dvije godine zbog korištenja promotivne prodaje .Uzeli smo na te brojeve dva mobitela po promotivnoj prodaji od 1 kn.Od tada je prošlo više od godinu dana. U potpisanom ugovoru također nije navedeno što će se desiti u slučaju raskida ugovora, to regulirano "općim pravilima poslovanja" Mi smo htjeli zadržati tarifu 300.a tarifu 100s obzirom da je broj bio privatni da joj ga vrate nazad na pre paid. Također,ponovno napominjemo,osoba nije više u radnom odnosu Da li se može negirati potpisani ugovor,s obzirom da u njemu nije navedeno posljedice raskida,kolika bi bila odšteta u slučaju raskida,i sl. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.