sssunceee objavljeno: 18. veljača 2008. Dijeli objavljeno: 18. veljača 2008. Početkom 11. mjeseca 2007. na T-comovim stanicama provjerila sam ima li za naše poduzeće mogućnost spajanja na MAXAdsl putem T-coma jer Vip i optima nemaju. Na stranicama potvrdan odgovor. Odgovorna osoba našeg poduzeća u T-comovim prostorima potpiše ugovor na 24 mjeseca 19.1.2007. 31.12. dobijamo samoinstalacijski paket od T-coma. Prvi radni dan 02.01.2008. nema šanse spojiti putem uređaja. Slijedeći dan dolazi nam programer za naše programe i kaže nam da to područje nema signala. Po tko zna koji put zovemo službu za korisnike, oni upisuju da postoji kvar na mreži i utvrđuju da nije bilo spajanja. Tjedan dana kasnije dolazi njihov tehničar i utvrđuje da nema ni teoretske šanse koristit ADSL na tom području i da mu nije jasno kako je moguće da je itko mogao izdati uređaj i potpisati ugovor u T-comu.? Ponovno zovem sl. za korisnike. Javlja se ljubazna ženska osoba, provjeri moje navode i uputi me, dok se slučaj ne riješi, da obavezno faksiram ovo što Vam ovdje pišem jer je ,koliko ona vidi, već naplaćena aktivacija za slijedeći račun u 1/2008. Faksiram. Imam potvrdu faksa.Ništa. Nakkon nekoliko dana ponovno faksiram. Ništa! Šaljem mail sa korisničkih stranica T-coma: Ništa! Upravo sam provjerila broj telefona za koji smo tražili aktivaciju MAXAdsl-a (044/718518), na stranicama javlja da je na tom broju već instalirana usluga?? Ima li neko ideju kako da riješim ovo sa T-scumom jer su za 1/2008,,naravno, naplatili uslugu. Ovo mi postaje noćna mora, koju sam, na moju žalost, baš ja i pokrenula tražeći da dobijem uslugu kako bi jednostavnije riješavala neke poslove. Jednostavnije?? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mrljavac odgovoreno: 18. veljača 2008. Dijeli odgovoreno: 18. veljača 2008. Zašto odgovorna osoba ili Vi ne odete na onaj šalter u T-com gdje je ugovor i sklopljen i ne pokušate raskinuti taj ugovor ili riješiti problem na neki drugi bezbolan način jer tu se možda radi i o prijevari. Putem telefon ili faksa teško da ćete nešto napraviti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
RAUL odgovoreno: 19. veljača 2008. Dijeli odgovoreno: 19. veljača 2008. Bas tako, najbolje je otici na salter i sve rijesiti u cetri oka A sto se tice VIp-a on sigurno ima mogucnost spajanja na net, samo putem Homeboxa.Samo sto taj Homebox nije bas na dobrom glasu.Ako Vam je bitan adsl probajte kod drugog davatelja usluga ( provaidera ).Metronet, Bnet, Iskon ( iako je njegov vlasnih HT ) i ostali Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Utjerivaczakona odgovoreno: 19. veljača 2008. Dijeli odgovoreno: 19. veljača 2008. Imate pravo nakon dobivenog računa uložiti prigovor. Ako ga ne usvoje imate pravo na žalbu. pak vjerujem da slučaj neće doći do žalbe jer će uvidjeti pogrešku Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sssunceee odgovoreno: 19. veljača 2008. Autor Dijeli odgovoreno: 19. veljača 2008. Hvala na savijetima. Ova procedura je T-comova , ne moja. Poštovala sam naputke službene osobe T-coma, ne svoje. Na računu postoji mogućnost prigovora na izdani račun sa brojem faksa, jedan od spomenutih faksova upućen je , pretpostavljam da se tako zove, u službu za reklamacije. U pravu ste i da trebamo odnijeti ruter u T-com gdje smo potpisali ugovor. Pokušati ću, nadam se sa uspjehom Problem je samo što ruter dolazi iz Zg.-a ne iz Siska. Sve je centralizirano. Kad sam prijavljivala kvar, prijavljivala sam u Zg. Tu i nastaje problem jer nitko ne javlja adresu na koju da adresiramo ruter i vratimo ga. Odgovor je da se strpimo. Nemam ništa protiv čekati uputstva ako prestanu naplaćivati uslugu koju nismo primili. Zahvaljujem na idejama, razmotriti ću neke, nadam se uspjehu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.