Jump to content

Molim pomoc......nitko me ne dozivljava


sandra0901

Preporučene objave

Evo stavljam ovu temu i ovdje, jer mi na drugom forumu nitko nije odgovorio, tako da stvarno vise neznam gdje spada ovaj topic.

 

Molim Vas da mi netko odgovori......

 

1.

Koliko sam primjetila dosta ljudi se susrelo sa suludim naplatama Inkaso servisa, pa eto i ja sam jedna od njih.

 

Molim informaciju dali je zakonski zaista potrebno samo platiti dug vipu i ignorirati ove troskove od po 300kn po dopisu sto si Inkasko zaracunava?

 

Pokusavam dobiti on Vipa trazene informacije, no oni svi ko dresirani po istoj spranci, ko papige ponavljaju da taj predment nije vise kod njih vec da ga je preuzeo Inkaso.

 

A opet ja sam Inkasom nemam nista, niti potpisano, a u vipovim opcim uvjetima pise da je vip duzan obavijesiti korisnike ako i kada angazira kreditare za naplatu.

 

Naravno nista od toga nije stiglo, a kao ni od inkasa specifikacija racuna po kojima sam duzna platit tu cifru.

Da se razumijemo imam dug od nekih 2000 kn....a ne od skoro 4.000 prema Inkasu.

Sta napraviti, ako mi i dalje ne zele poslati specifikaciju dugovanja?

Samo platiti ovo vipovo za sto sam dobivala racune?

 

2.

 

Jos jedno pitanje-kako je to dugovanje nastalo raskidom pretplate, tako da je vip odlucio naplatiti cijelu pretplatu od 24mj.

No negdje sam procitala da kako ti vipovi ugovori/zahtjevi u biti niti nisu pravovaljani dokumenti na sudu, tako da onda u biti niti postoji osnova za placanje te citave pretplate za 24mj-jer imam samo sa vipom sklopljen zahtjev za zasnivanje pretplatnickog odnosa, nikakv ugovor.

 

Jeli zaista istina da se onda to nemoze tretirati kao ugovor tj. ugovorna obaveza posto je to sam zahtjev, pa prema tome nebi trebalo niti biti naplaceno to dugovanje?

 

Sta zakon kaze u tim slucajevima?

 

Hvala svima unaprijed.

 

Sandra

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ne znam koliko ce ti pomoc, ali ja sam jedno vrijeme radila u sluzbi za korisnike, tako da sam upoznata kolko-tolko sa nacinom njihovog rada. Sto se pretplatnickog ugovora tice, pise ti na straznjoj strani da ukoliko se prijevremeno raskine ugovor, vip je duzan naplatiti ostale mjesece pretplate do isteka ugovorne obveze, tako da se to nazalost mora platiti..

 

Sto se Inkassa tice, dosta ljudi se zeznulo pa nije platilo dugovanje, jer nakon odredjenog vremena ukoliko ne platis dugovanja prema vipu, vipnet salje sve svoje duznike na naplatu inkasso, jer imaju ugovor sa njima i automatski ti se ogradjuju od daljnih informacija, jer ih stvarno i nemaju,imaju ti uvid u dugovanje i dali je otislo u agenciju za naplate ili ne, to ti kazem sa sigurnoscu jer sve ostalo ti zaracunava ta agencija za naplatu.. sad, ako se dalje ne plate dugovanja, vjeruj mi, vipnet ima jako dobrog odvjetnika i to vise njih, cifra se moze udvostrucit, a to ti i nije u interesu.. :-(

 

Vidi sa Inkassom sta je stvarno dugovanje a sta njihova kamata, pa plati barem dio da pokazes dobru volju...moze se sredit i neka obrocna otplata kolko sam upoznata... ne znam sto bi ti vise rekla, znam samo da su rigorozni sto se dugovanja tice i da tu nema zezancije.... :vrti: Raspitaj se jos malo....i sretno :palac:

 

 

LINK koji ce ti pomoc:

http://zagreb-forum.com/index.php?ind=news&op=news_show_single&ide=55

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Meni je jučer bio crni dan pa osim apsurdne presude Upravnog suda dobijem i apsurdan VIP račun. Tad sam se konačno odlučila ulogirati i tražiti savjet, očajna sam.

Vidjela sam ovu temu pa bih iznijela svoj slučaj, jer ne znam što da radim ni u vezi VIP-a.

Uz produženje pretplate kupila sam po "povoljnijoj" cijeni Sony Ericsson S500i. Skup, a ima izgleda serijsku grešku pa tastatura ne može izdržati dulje od 2 mjeseca. Tako sam bila primorana uređaj dati u servis, gdje je navodno "popravljen". Nije trajao ni 3 tjedna - opet je na popravku! Vip pere ruke i tvrdi da je nadležan samo servis. Tražim novi uređaj - ne daju mi ga. Naumili su popravljati ga svaka 3 tjedna, valjda do novog produženja ugovora kad ću moći po "povoljnijoj" cijeni kupiti novi uređaj! To je prvi problem.

Drugi problem je račun koji sam dobila za razdoblje tokom kojega je uređaj bio veći dio vremena na popravku. Za cca 10 dana - račun 1500 kn! A imam opcije - razgovori 10 lp i 500 besplatnih sms poruka za 30 kn mjesečno. Dakle, nije moguće - uz te opcije, za samo 10 dana, 1500 kn!

Što da radim?!? Ima li kraja tom maltretiranju?

Hvala na linku, sad ću postaviti pitanje i tamo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

bovu je napisao:

Pismeno ,preporučeno i sa povratnicom otkaži uslugu.

pozovi se na zakon o potrošačima i Zakon o obveznim odnosima.

na povratici obvezno naznaći da otkazuješ ugovorene usluge.

 

A neće li mi onda naplatiti pretplatu do isteka ugovora, kako gore piše? I kako ću bez mobitela, treba mi njihova šugava usluga. Strašno.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ne samo da će ti naplatiti sve iz ugovora, već će ti i naplatiti tržišnu vrijednost telefona, tako da zanemari ovaj "dobronamjerni" savjet koji si dobila gore.

 

Zatraži ispis, vidi što to toliko košta, iako pretpostavljam da je to prijenos podataka koji je izuzetno skup kod tog operatera, pa toplo preporučam da tako nešto više ne koristiš........

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Da slazem se sa dolje navedenim, lijepo ih zamoli da ti dostave ispis poziva unazad mjesec dana i vidi o cemu se tu radi...i ja pretpostavljam da je to prijenos podataka, ali ako je surfano unutar Vodafone live portala onda je besplatno, sve van VL portala se placa 5.96 za prenesen kb..sto se toga tice, susretljivi su....slobodno nazovi sluzbu za korisnike i zamoli ih da ti napisu prituzbu na taj racun, objasni o cemu se radi, javit ce ti se za par dana netko iz sluzbe i vidjet ces sta dalje....moje iskustvo kaze da ce ti ponistit taj racun jer je doslo do neke greske... a mozda su ti oni u servisu malo surfali :-o

Uglavnom javi se sluzbi za korisnike i prituzbu im uputi....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Sanja, hvala. Tražila sam ispis, naravno, i tamo su same nebuloze. Sati razgovora koje nisam obavila. Ne znam ima li veze - dobila sam u vip-u zamjenski aparat, nekakav nalik na digitron, koji nisam znala koristiti, pa i nisam. Je li taj sam zvao satima?!?

Bovu, hvala! Mislim, ako se ovo maltretiranje nastavi, trebalo bi promjeniti mrežu. Tvoj je savjet dobronamjeran (ne "dobronamjeran")i čini se logičan. Imam li kakva prava prekinuti ugovor bez da mi naplaćuju sve pretplate do kraja i aparat koji ne valja i nikad neće valjati?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

pismeno ,preporučenom pošiljkom sa povratnicom otkazati ugovor i uslugu.

pozvati se na nedostatke koje ste opisali kao razlog.

pozovite se i na Zakon o potrošačima i obvezno Zakon o obveznim odnosima i to dio o ugovorima.

Predhodno zakone pročitati i izvući ono što je interesantno.

N.N.35/05.,Pravokutnik,GPP net (novi linkovi ,najposječeniji linkovi ,ovdje ,legalis )

moje mišljenje ,i iskustvo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

bovu je napisao:

pismeno ,preporučenom pošiljkom sa povratnicom otkazati ugovor i uslugu.

pozvati se na nedostatke koje ste opisali kao razlog.

pozovite se i na Zakon o potrošačima i obvezno Zakon o obveznim odnosima i to dio o ugovorima.

Predhodno zakone pročitati i izvući ono što je interesantno.

N.N.35/05.,Pravokutnik,GPP net (novi linkovi ,najposječeniji linkovi ,ovdje ,legalis )

moje mišljenje ,i iskustvo.

 

 

Ti definitivno želiš da ta žena dobije jedno 1500 kn na ime razlike koju nije platila za telefon i jedno 2000 kn za raskid pretplatinčkog ugovora na naplatu u roku odmah?

 

Pa koje su ti to fore, odi negdje drugdje da ne velim kaj, ne ovdje, jasno!!!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Odi u VIP centar, pa pitaj koliko bi te to zadovoljstvo koštalo, mislim na trenutačni raskid ugovora, i javi nam ovdje.

 

Inače, iz tvog se objašnjenja baš i ne vidi da je operater u ovom slučaju prekršio išta. Za slučaj reklamacije visine telefonskog računa možeš bez problema i to pravo ukoliko je osnovano urediti na obostrano zadovoljstvo, dok telefon kao sprava ima proizvođača, ima uvoznika i ima distributera, a ima jamstveni list i u jamstvenom se roku može sve riješiti, pa i zamjena istog ukoliko je to zaista potrebno, no nekakva radikalna rješenja bila bi na tvoju štetu (tipa nešto s povratnicom).

 

 

Vidi točku 7. ponude koju si potpisala, ono na što se ona dalje poziva imaš na netu.........

 

I btw, završavam ovdje s ovom temom, nadam se da će sve proći kak treba, i ono hvala lijepa na zahvali koju si mi uputila u radnijim postovima, budući da sam se potrudio uštedjeti ti nešto nečega.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

telefon je kupljen kod Vipa,na isti ugovor a što znači da uređaj mora besprijekorno raditi barem u garantnom roku.pošto telefon više puta bezuspješno popravljn i nemože se popraviti prodavač je dužan izvršiti zamjenu uređaja.

račun bio povečan i za razdoblje kada telefon bio na popravku.ako sam dobro shvatio.

VIP nije izvršio svoju zakonsku obvezu što je razlog za prekid ugovora.

normalno da VIP i zaposlenici istog tumače ugovore kako njma odgovara.

u Zakonu o obveznim odnosima navedeno da če ugovor biti tumačen u korist stranke koja nije sastavila ugovor,u slučaju spornih pitanja oko ugovora

nikome nisam rekao da je u pravu i da bezuvjetno raskine ugovor.

rekao sam i da prouči zakone koje sam i naveo kao i mjesto gdije ih može naći a potom da odluči šta učiniti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

bovu je napisao:

 

nikome nisam rekao da je u pravu i da bezuvjetno raskine ugovor.

rekao sam i da prouči zakone koje sam i naveo kao i mjesto gdije ih može naći a potom da odluči šta učiniti.

 

od bovu dana 30.8.2008. 21:20

 

pismeno ,preporučenom pošiljkom sa povratnicom otkazati ugovor i uslugu.

pozvati se na nedostatke koje ste opisali kao razlog.

pozovite se i na Zakon o potrošačima i obvezno Zakon o obveznim odnosima i to dio o ugovorima.

Predhodno zakone pročitati i izvući ono što je interesantno.

N.N.35/05.,Pravokutnik,GPP net (novi linkovi ,najposječeniji linkovi ,ovdje ,legalis )

moje mišljenje ,i iskustvo.

 

 

Ajmo završiti s ovom pričom.........

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala svima, jer poduzela sam radnje po svim savjetima koje sam ovdje dobila.

Odlučno tražim novi uređaj, taj je zahtjev serviseru prenio vip, pa da vidim. Jer ja sam već prije direktno od servisera tražila zamjenu uređaja, znajući da se ovaj ne da trajno popraviti (iskustva drugih, puno reklamacija na taj model sa serijskom greškom). Ali ladno rekoše - nije moguće.

Pisani prigovor na račun predat vip-u. To nije prvi put da vip šalje abnormalne račune - app, čini mi se. Prije su uvažili, sad da vidimo.

Ali, kidaju živce, oduzimaju vrijeme koje mi kronično treba za druge stvari! U takvoj situaciji, svakako je dobro dobiti savjet kakav je dao bovu, tim više što je konkretno uputio koje stvari da proučim i to POMAŽE.

Znam da nisam došla u odvjetnički ured, već na pravni portal i tu ne očekujem savjete samo od dipl.iur. već sam zahvalna na savjetima svih prisutnih.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija