mojkarma objavljeno: 6. listopad 2008. Dijeli objavljeno: 6. listopad 2008. Poštovani, imam lcd televizor kojemu je garancija istekla prije 10 mjeseci. U garantnom roku (24 mjeseca) bio je dva puta na popravku zbog jednog te istog kvara. U međuvremenu je televizor osiguran u osiguravateljskoj kući i kako se ponovo pokvario, nosio sam ga na popravak u servis koji ima ugovor s osiguravateljem glede direktne naplate popravka. Televizor se ponovo pokvario i to sada po četvrti put s potpuno istom dijagnozom kvara i samo nakon 2 i pol mjeseca od kada je bio na popravku u posljednjem servisu (nije ovlašteni). Muče me dva pitanja: 1. da li imam pravo na popravak kod ovog posljednjeg servisa nakon samo 2 i pol mjeseca od kada je bio popravljan. Usmeno su mi rekli da je garancija na rad 3 mjeseca. Ali na žalost, to nemam pismeno. Nisam ni očekivao isti kvar nakon samo 2 i pol mjeseca. 2. da li imam pravo na popravak kod ovlaštenog servisa na temelju članka 245 (mislim), stavka 3. u kojem piše da ukoliko je izvršen popravak ili zamjena bitnog dijela, garancija teče ponovo za taj dio. E sada, kolika je to garancija za taj bitni dio? Da li je ona jednaka ukupnoj garanciji za cijeli proizvod (dakle 24 mjeseca). I kako dokazujem da je popravljan bitni dio? Moram li se eventualno sporiti s ovlaštenim servisom odn. prodavačem putem suda? Molio bih vas za pomoć i savjet. Televizor sam skupo platio i nakon niti 3 godine bio je ukupno 3 i pol mjeseca po servisima i eto sada opet ne radi. Sve isti kvar. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.