Jump to content

dokumenti potrebni za alimentaciju


mayap

Preporučene objave

koji su mi dokumenti potrebni za tuzbu oca radi NEplacanja alimentacije? sada sam studentica,zaposlena sam ali opet mi nedostaje ilim vremena ili novaca za nesmetano skolovanje.posto su roditelji rastavljeni 4godine i suma se nagomilava od cega ja ni lipe nisam vidjela. sto mi je ciniti,osim da ga tuzim i cekam i dalje....

pomozite mi sto prije molim vas. bilo kakva informacija biti ce vise nego dovoljna

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako ste zasnovali radni odnos zakonska obveza uzdržavanja od strane vašeg roditelja je prestala, jer sada sami zarađujete za svoje životne potrebe.

 

Međutim,ako postoji pravomoćna sudska presuda o razvodu braka vaših roditelja u kojoj je iskazan iznos uzdržavanja koji je trebao uplaćivati mjesečno vaš otac, onda možete tražiti na osnovi te ovršne isprave, u ovršnom postupku pred sudom, da vam se isplate neuplaćeni iznosi uzdržavanja s zakonskim zateznim kamatama od dana dospjeća pa do dana uplate, a za period do vašeg zasnivanja radnog odnosa,ako vaš otac nije izvršavao svoju zakonsku obvezu.

 

Trebali ste vašeg roditelja-oca obavjestiti o danu zasnivanja radnog odnosa, a on je trebao podići tužbu pred nadleženim sudom kako bi njegovu zakonsku obvezu uzdržavanja sud obustavio.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×