terinjo objavljeno: 19. siječanj 2009. Dijeli objavljeno: 19. siječanj 2009. Poštovani, bio sam zaposlen u d.. i kao njihov zaposlenik dobio amex buisines te sa njim kupovao robu za potreb firme te istu koristio za službena putovanja. Sve troškove je podmirivala firma. U međuvremenu d.. je završio u stečaju, ali nije podmirio troškove nastale 3 mj. prije blokade računa. sada amex tereti mene privatno, pošto se ne može od firme naplatiti.Ugovor sa amex-om je potpisao direktor, a moje ime ja jedino na pristupnici na kojoj ne piše da sam ja dužan podmiriti nastale obveze.Pošto sam nakon gubitka posla i potraživanja 5 mj. plaća od iste firme nisam u mogućnosti platiti odvjetnika koji bi napisao žalbu, pa Vas molim da mi pomognete u tom dijelu.Molim hitno. Unaprijed zahvaljujem Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
terinjo odgovoreno: 22. siječanj 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 22. siječanj 2009. zar nitko ne zna? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
poduzetnica36 odgovoreno: 7. ožujak 2009. Dijeli odgovoreno: 7. ožujak 2009. Cijenjeni, Ja imam takvu karticu i moram Vam nažalost reći da na novoj pristupnici stoji sljedeće: "Naručitelj i korisnici za koje se traži izdavanje Business Card prihvaćaju solidarnu odgovornost kao jamci/placi za sve utroške nastale korištenjem American Express Business Card." Inače Vam moram reći i da od poslodavca sada Amex traži dvije zadužnice u vrijednosti i do 1 milijun kuna za naplatu potraživanja u slučaju neplaćanja. Naravno, ako je društvo u stečaju ili nelikvidno, onda pokušava od korisnika naplatiti dug. Na to nažalost imaju pravo ako su odredili takve uvjete i vi ste to potpisali. Niste naveli kada je izdana ta kartica i pod kojim uvjetima. Ove postrožene mjere uvedene su prije nešto godina (ne znam točno kada), tako da u slučaju da gore navedena izjava ne postoji na pristupnici ili u ugovoru koji dobijete s izdavanjem kartice (list koji šalju s karticom), mislim da Amex nema pravo potraživati od Vas da platite potraživanja. Molim napišite još malo više o problemu da vam mogu konkretno pomoći. U svakom slučaju pokušajte nazvati Amex i s njima se dogovoriti o eventualnoj otplati ako imate takvu obvezu. To je nekakav put k rješenju. Moje je mišljenje da poslodavac o takvim stvarima treba upozoriti radnika prije uručivanja/izdavanja takve kartice. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Persevera odgovoreno: 8. ožujak 2009. Dijeli odgovoreno: 8. ožujak 2009. Dozvolite da dam svoje misljenje sasvim suprotno od gore iznesenog. Nikako ne nazivati American telefonom i dogovarati bilo sto. Komunicirati samo pismeno. Oni pokusavaju. A vi se ne dajte. Oni imaju dug. Pokusaju s ovrhom. Vi se zalite. Odbijate to sto oni predlazu. Niste se slozili i idete na sud. Vi se samo potrudite da uredno pismeno odbijete njihov pokusaj naplate. A oni nek' pokrecu spor pred sudom. Pa cete sudu obrazloziti da niste bili upoznati s takvom klauzulom. Sudu cete podastrijeti dokaze o svojoj neinformiranosti a American neka sudu dokazuje osnovu po kojoj ste duzni platiti. Pronadjite ugovor koji ste dobili s karticom i provjerite koje su vase obveze koje iz njega proizlaze. Ako dobro citam vi ste iz d.. izasli prije nego su oni dospjeli u blokadu (?). Ako i niste, u vasem pismu izrazite cudjenje njihovom potrazivanju od vas za nesto o cemo ne postoji ugovorna obveza s kojom ste vi upoznati, a uostalom da se ne mozete baviti istrazivanjem sto je tocno vas bivsi poslodavac s njima dogoovrio jer da imate zurnijih obveza kao sto je istjeravanje 5-mjesecne place koju od d..-a niste dobili, i trazenja novog posla (da shvate da niste netko od koga ce se lako naplatiit), te da zaista ne namjeravate dati ikakav odgovor ui smislu davanja i jedne kune. Napomenite da stoga namjeravate svoje interese braniti pred sudom. Tako cete izbjeci da vas bespotrebno uznemiravaju u pokusaju naplate. A to ih takodjer mozete civilizirano zamoliti. btw. Koja suluda izmisljotina!!!Kako su se samo dobro sjetili... a ne mogu vjerovati da to poduzeca prihvacaju... i jos k tome da nitko ne reagira... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
poduzetnica36 odgovoreno: 10. ožujak 2009. Dijeli odgovoreno: 10. ožujak 2009. Da me krivo ne shvatite... Ja nisam ovdje da utvrđujem je li kolega treba platiti potraživanja ili ne, niti meni takva odredba Amexa nije jasna i smislena. Svakako se treba obratiti odvjetniku ili pravniku da on utvrdi što je u skladu sa zakonom ili ne. Kartičari se očito pokušavaju osigurati od neplaćanja, a vjerujte mi da su ona porasla u zadnjih 5 godina i to drastično. Vjerojatno su zato uvedene tako oštre i pretjerane mjere. Ja bih osobno također pobijala takvo potraživanje da nisam kriva i išla na sud, samo sam htjela istaknuti što stoji u njihovim odredbama. Prije potpisivanja i uzimanja kartice svakako pročitajte koji su uvjeti! To je kao i kod potpisivanja bilo kakvog ugovora, ako se ne slažete, ne potpisujte. To sam naučila iz iskustva. Puno sreće u rješavanju problema. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
majami odgovoreno: 22. studeni 2010. Dijeli odgovoreno: 22. studeni 2010. I što se na kraju balade dogodilo, jeste li morali platiti americanu ili ne??? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.