tinchi5 objavljeno: 25. siječanj 2009. Dijeli objavljeno: 25. siječanj 2009. Molim savjet. Pri uplati rate za životno osiguranje putem interneta, utipkala sam jednu nulu previše i novac je otišao na račun jedne firme. Ta firma kaže da joj je grad blokirao račun pa mi ne mogu vratiti novac te da je, uostalom, to moja greška i da je "moram platiti". Moja banka je kontaktirala njihovu, no povrat nije bio moguć jer ta firma nije dala suglasnost. Pri uplati sam, naravno, naznačila da se radi o životnom osiguranju tako da je evidentno da novac nije bio namijenjen firmi koja se bavi postavljanjem grijanja. Što mogu učiniti? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 26. siječanj 2009. Dijeli odgovoreno: 26. siječanj 2009. Najprije napravite službeni dopis (pisani) za povrat krive uplate koji ćete proslijediti navedenoj firmi i njihovoj banci. Ukoliko se ogluše,s pisanim dokazom kod odvjetnika i podnesite tužbu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Poduzetnica odgovoreno: 26. siječanj 2009. Dijeli odgovoreno: 26. siječanj 2009. E-banking sustav koji omogucava tj ne sprijecava takvu elementarnu pogresku, nije pouzdan i ne bi smio biti u uporabi. Da bi se e-transfer novaca uspjesno obavio, osim broja racuna, mora biti naznacen tocan naziv i tocna adresa firme kojoj je novac upucen. Zaprijetite banci da cete navedeni dogadjaj objaviti u dnevnom tisku i prijaviti Udruzi bankara te Ministarstvu financija pa ne sumnjam da ce vasa banka zakljuciti da im je placanje vase rate osiguranja tj povrat pogresno doznacenih sredstava puno jeftinije od stete koja ce im nastati od javnog objavljivanja nepouzdanosti njihovog e-banking sustava. Trazite od banke izjavu o tome sto ce poduzeti da se takve pogreske u buducnosti vise nece dogadjati i svakako promijenite banku ukoliko niste zadovoljni odgovorom te objavite ime banke da zastite druge ljude kojima se ista situacija moze dogoditi u buducnosti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
tinchi5 odgovoreno: 30. siječanj 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 30. siječanj 2009. Puno hvala na odgovorima. Prije nego što sam postavila ovo pitanje moja banka JE tražila povrat od njihove banke, ali ovi su rekli da ne mogu ništa isplatiti jer nemaju suglasnost dotične firme. I, prema navodima moje osobne bankarke, oni kao banka ništa više ne mogu napraviti... Prijetnja je možda modus operandi u ovoj državi... Hvala još jednom. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.