Jump to content

Uzdržavanje - hitno


caty

Preporučene objave

Primjetila sam da ima već puno sličnih tema, ali nisam uspjela naći odgovor na svoj problem. Unaprijed se ispričavam ako ponavljam već pisano!

Uglavnom, redovni sam student, roditelji razvedeni već odavno, a otac je nedavno preminuo (btw, prošlo je već 2 ipo mjeseca od predaje zahtijeva za obiteljsku mirovinu, još uvijek ništa od toga). Dok je bio živ, nikad nije plaćao alimentaciju, jer je to bilo stvar dogovora (imali smo super odnos). Ne živim više s majkom (iako službeno još uvijek živim, što se tiče adrese) i ona mi odbija davati ikakvu financijsku pomoć,jer tvrdi da to nije dužna s obzirom da sam punoljetna, iako se službeno vodi kao moj skrbnik i samohrana majka.

Pretpostavljam, iz sličnih tema, da to nije istina, ali ne znam što mogu i da li mogu nešto napraviti po tom pitanju?

Hvala unaprijed!!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Vaša majka je dužna vas uzdržavati i nakon punoljetnosti sve dok ste redovni student i još jednu godinu nakon završetka studija ako se ne možete zaposliti

 

Članak 210. Obiteljskog zakona

 

(1) Roditelji su dužni uzdržavati punoljetno dijete koje se školuje u srednjoj školi odnosno pohađa sveučilišni ili stručni studij u skladu s posebnim propisima, te redovito

i uredno ispunjava svoje obveze.

(2) Punoljetno dijete koje je završilo obrazovanje iz stavka 1. ovoga članka, a ne može se zaposliti roditelji su dužni uzdržavati godinu dana nakon prestanka obrazovanja.

(3) Punoljetno dijete koje zbog bolesti, mentalnog ili tjelesnog oštećenja nije sposobno za rad, roditelji su dužni uzdržavati dok ta nesposobnost traje.

(4) Roditelj djeteta iz stavka 1. ovoga članka ima pravo od djeteta, nadležnih tijela i pravnih osoba tražiti i dobiti podatke o djetetovom obrazovanju odnosno zaposlenju.