Jump to content

Alimentacija (Kombinacija)


newwbie

Preporučene objave

Pozdrav svima koliko vas ima! :-D

 

Pokušati ću opisati situaciju što bolje, pošto je poprilično zamršena:

 

Majka je dala zahtjev za razvod braka u prosincu 2007., te razvod dobila prije nekih mjesec dana. Također i odluku suda da otac mora plaćati 1000 kn za svako maloljetno dijete (2 moja brata).

Razmišljao sam da tužim oca (redoviti sam student, tu i tamo zaradim neku mizeriju preko student servisa) da plaća alimentaciju, a isto će vjerojatno učiniti i moja sestra (4. srednje, namjera da upiše faks).

Pitanja su povezana ali ću ih odvojeno postaviti:

 

1)Koliko je realno očekivati da će sud odrediti za mene i sestru pošto otac treba plaćati ukupno 2000 kn za 2 malodobna brata, a službeno ne radi (u fušu građevinske limarije zaradi nekih 10ak tisuća kn)

 

2)Mogu li tražiti naknadu od dana kad je majka dala zahtjev za razvod jer se od tada prestao brinuti za mene (bilo je to i puno prije ali teško da će se uvažiti)?

 

3)Je li moguće [u slučaju neplaćanja] da se naplatim od njegove imovine (pola kuće je njegovo, pola mamino), tu je zemljište koje je ''prodao'' sestri kako mama ne bi dobila svoju polovicu, no mama ima original kupoprodajnog ugovora koji glasi na oca kao kupca i kupljeno je u braku.

 

4) Što ako on svoju imovinu (pola kuće) ''daruje'' npr. sestri u bližoj budućnosti kako ne bi imao ništa na sebi te tako izbjegao namirenje eventualnog duga?

 

Hvala na eventualnim odgovorima! :-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti