Jump to content

VIP-MOBIS-PROBLEMI


st0001
 Dijeli

Preporučene objave

kupio sam mobitel u vipu (24 mj. garancije). nakon 18 mj. pokvario se punjač. došao sam u vip prijavio kvar i oni su poslali punjač na ispitivanje u mobis. nakon 3 tj. sam primio sms da mogu podignuti punjač u vipu kad ono u vipu čeka stari neispravni punjač.

 

ovdje započinje problem!

 

pokazali su mi komentar servisa : jamstvo na dodatnu opremu vrijedi godinu dana. savjetuje se stranci kupnja novog punjača!!!

 

punjač koji dobijete zajedno sa mobitelom je dodatna oprema!!! na internet stranici od nokije, putni ili brzi punjač se tretira kao dodatna oprema tj. ono šta se kupi dodatno. za mene je punjač koji dobijete standardna oprema koja pripada mobitelu i nigdje nije bilo navedeno da se garancija ne odnosi na punjač koji ide uz mobitel. ni u vipu nisu znali da je tako pošto su ga primili na popravak na temelju garancije...

 

ovo je više napomena za korisnike koji kupuju mobitel da pripaze. kupio sam novi punjač, nije mi toliko zbog novaca nego zbog principa. :kavica:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

 Dijeli



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija