ninosplit objavljeno: 1. travanj 2009. Dijeli objavljeno: 1. travanj 2009. pozdrav svima,i molim pojašnjenje... prije nekoliko dana dok nisam bio kući,u sandučiću sam našao račun za plaćanje razlike struje u iznosu od 3500 kn... pošto trenutno nisam u mogućnosti platiti taj iznos(bit ću za par dana)...molio bih odgovor,koliko smijem kasniti sa plaćanjem od onog roka navedenog na računu(na računu je 24.o3)... a ako ne uspijem to uplatiti,onda slijedi opomena,to znam...ali me zanima rok plaćanja i poslije opomene,tj konkretnije,kada dolazi do isključenja struje? jer to mi je zadnje što želim,a bit ću u mogućnosti platiti za nekoliko dana...(mislim ok tjedan) inače sam na distribucijskom području elektrodalmacije.. molim za što brži odgovor... unaprijed hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
travoltica odgovoreno: 1. travanj 2009. Dijeli odgovoreno: 1. travanj 2009. Temeljm Općih uvjeta za opskrbu električnom energijom tarifni kupac je dužan platiti račun u roku od 10 dana od izdavanja računa. Ukoliko tarifni kupac ne plati račun u roku dospijeća, opskrbljivač obračunava zateznu kamatu, a može dostaviti i opomenu, naravno uz obračun troškova za opomenu. Ukoliko niti nakon opomene tarifni kupac ne podmiri obvezu može mu se obustaviti isporuka. Dakle, opskrbljivač sve to MOŽE, ali moja je preporuka da im se javite i zatražite odgodu plaćanja zbog objektivnih razloga i pokušate se s opskrbljivačem dogovoriti, uglavnom prolazi, ali ako ne možete si malo produžiti rok osporavanjem računa. Naime, čl. 93. Općih uvjeta određuje da se račun može osporiti u roku od 15 dana od izdavanja računa, a opskrbljivač je dužan odgovoriti u roku od 8 dana (što se uvijek može i malo odužiti). Račun ste dužni platiti tek nakon primitka odgovora, kakav god bio. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zecof odgovoreno: 1. travanj 2009. Dijeli odgovoreno: 1. travanj 2009. Nazovite besplatni broj 9820, predstavite se, dajte svoj broj korisnika (s uplatnice) i pitajte za mogucnosti placanja. Vjerujem da postoji nekakva opcija placanja u ratama. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ninosplit odgovoreno: 1. travanj 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 1. travanj 2009. hvala vam na brzim odgovorima,i na želji i volji za pomoć.. ja sam već nazvao 9820,i predstavio se,i opisaom problem..međutim službenica je bila beščutna,i rekla da je mogućnost otplate isključivo putzem čekova građana,koje ja nažalost nemam... da li postoji još neki način koji netko zna a da bih mogao predložiti u elektrodalmaciji na šalteru,da otplatim na rate... jako mi je nezgodno,radim kod privatnika kao armirač,trenutno na probnom radu,imam dvoje djece(prvi i osmi razred),podstanarstvo plaćam 1500kn,i mislim da bi me isključenje struje potpuno psihički dotuklo,jer ne znam što kako i kome se obratiti... onda sam naišao na ovaj forum..i eto... ako netko zna molim za savjet unaprijed hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mina01 odgovoreno: 1. travanj 2009. Dijeli odgovoreno: 1. travanj 2009. dobila sam račun struje 1700 kn i išla sam osobno se dogovoriti u elektro za platiti u tri rata.i uspjela sam.prvu ratu sam odmah platila. idite osobno u elektro dogovoriti se. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ninosplit odgovoreno: 2. travanj 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 2. travanj 2009. hvala svima na pomoći Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.