Jump to content

Pitanje u vezi zdravstvenog osiguranja


pudlpaf

Preporučene objave

Da li mi netko može objasniti šta mi je činiti, naime, završila sam prije mjesec dana fakultet kao izvanredni student i već sam prijavljena na HZZO (znači kao vanredni student) i sada me zanima da li se ponovo moram odjavljivati i prijavljivati i koji mi je rok za to, s obzirom da mi sada to osiguranje traje do 10.mj. 2009.?

 

Hvala ;)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

molim pomoć!!! 27 mi je godina, izvanredni sam student,nemam zdravstveno. tek sam saznala da sam trudna. što mi je činiti, kako dobiti zdravstveno? preko dečka ne mogu(pretpostavljam) iako živimo u izvanbračnoj zajednici, jer nismo prijavljeni na istoj adresi. uhvatila me panika jer moram čim prije k doktoru. je li rješenje to da me prijetelj prijavi u svoju firmu (na koliko dugo je dovoljno, čula da je dva tjedna dosta)? onda mi da otkaz i prijavim se na burzu? pomagajte, uplašena sam...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

pudlpaf je napisao:

da, piše mi osnova osiguranja F 123 . ja sam se bila prijavila na zdravstveno 2007.godine kao izvanredni student s time da nisam bila prijavljena na zavod za zapošljavanje, sad ću se prijaviti na njega zbog mogućeg posla, pa zato i pitam.

 

U svakom slučaju javi se u HZZO, naime ima jedna caka s tom osnovom osiguranja (vrijedi 2 godine, ili barem je tako bilo), a nisam baš 100% siguran da se ona promijenila stupanjem na snagu ovog zakona iz narodnih novina 150/08, tak da odi do njih pa provjeri.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

rubens je napisao:

pudlpaf je napisao:

da, piše mi osnova osiguranja F 123 . ja sam se bila prijavila na zdravstveno 2007.godine kao izvanredni student s time da nisam bila prijavljena na zavod za zapošljavanje, sad ću se prijaviti na njega zbog mogućeg posla, pa zato i pitam.