KIKI-30 objavljeno: 22. lipanj 2009. Dijeli objavljeno: 22. lipanj 2009. Imam nekoliko pitanja vezanih uz priznavanje troškova i ugovora u najmu. Suprug ima obrt registriran između ostalog za obavljanje usluga iznajmljivanja u turizmu (čime se još ne bavimo). Ja imam u vlasništvu nedovršenu kuću koju planiramo urediti za iznajmljivanje. Pitanja: 1. Da li ja i suprug moramo potpisati ugovor o najmu i koji je minimalan iznos (ako ga uopće mora biti)? 2. Da li si može u izdatke priznati sve troškove (npr. pločice, struja, voda, sanitarije, namještaj, parketi, oprema i sl.) ili se to tretira kao uladanje u dugotrajnu imovinu? Suprug je u sustavu PDV-a pa ako postoji još neki način da si što više troškova priznamo - pomognite. Hvala na odgovorima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
krester odgovoreno: 3. listopad 2009. Dijeli odgovoreno: 3. listopad 2009. jednostavnije je da vi sami iznajmljujete smještaj i uđete u sustav pdv-a. naravno da bi vi trebali zaključiti ugovor o zakupu poslovnog prostora svom suprugu. naknadu utvrdite u visini varijabilne zakupnine (režije koje dolaze na vaše ime) i fiksne zakupnine (u visini iznos procijenjenog poreza na dohodak od imovine - 15% po rješenju PU). Takav zakup bi bio poslovni najam. Režijski troškovi (voda, struja, odvoz otpada) su zakupnina koju plaća zakupnik umjesto zakupodavca. Ulaganja u prostor je moguće temeljem ugovora o zakupu pratiti kao ulaganje u tuđu imovinu, međutim pdv bi se odbio i zaračunao - postao dio troška ulaganja jer PU nezakonito smatra da je došlo do isporuke zakupnika zakupodavcu. Isporuka nastaje kada zakupnik napusti poslovni prostor. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.