acer objavljeno: 24. lipanj 2009. Dijeli objavljeno: 24. lipanj 2009. Kupio sam prije 3 mj. mob uz pretplatu... zadnjih 1mj. mobitel se gasi te se nece puniti, ne radi kako treba...2 puta je vec bio na servisu stavili su mu novi software ali i problem dalje postoji, svaki put su rekli da mob. radi i da su ga itestirali... Ja hocu tuzit agram servis zbog toga sto me navlace i ne poprave taj mobitel kako treba. zanima me: Koliko su sudski troskovi? Kako da dokazem da je mobitel i dalje neispravan, dali bi video snimka mobitela bita dokaz? Za sta tocno da ulozim tuzbu? Koliko bi ostete mogao dobit? Koliko bi taj spor cjeli trajao? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zecof odgovoreno: 24. lipanj 2009. Dijeli odgovoreno: 24. lipanj 2009. Iz vlastitog iskustva s istim servisom-traziti razgovor s voditeljem servisa. Spomenuti drzavni inspektorat i skrivenu gresku uredjaja. Na sto ce ponuditi zamjenu uredjaja. S njima se borim vec godinu dana, izdali su vec 2 nova aparata i oba divljaju, a glavni izgovor je kako servis nema vise podrsku od proizvodjaca (Siemens) koji je vec vise godina u stecaju. I ostanu zateceni kad se pozovemo na njihova vlastita pravila gdje u garanciji pise da se obvezuju 5 godina nakon isteka garancije osigurati servis i dijelove... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 24. lipanj 2009. Dijeli odgovoreno: 24. lipanj 2009. ako si uređaj kupio kod operatera od njega traži zamjenu uređaja. i to pismeno ,preporučeno sa povratnicom ili na kopiju zahtjeva da ti potvrde primitak zahtjeva. navedi da češ otkazati pretplatu zbog manjkavosti proizvoda koji su ti prodali. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.