Jump to content

pravo na zdravstveno...


maljky

Preporučene objave

molim vas ako netko zna da mi pomogne...do prije dvije godine bio sam redovni student i kao takav ostvarivao pravo na zdravstveno... proslu godinu sam se prebacio na izvanredno i receno mi je da do 9 mjeseca ove godine imam pravo na zdravstveno, a i tada mi istice zdravstvena knjizica... posto ja imam jos 2 godine fax po kojemu pravu mogu naredne 2 godine ostvarivati pravo na zdravstveno osiguranje, i sta da radim kada mi u 9 mjesecu istekne zdravstveno a nemogu se vise prijaviti kao redovni student???

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ti si zapravo već sada neosigurana osoba jer bez obzira što ti na knjižici piše takav rok važenja bio si u obvezi nakon što si izgubio status redovnog studenta izvršiti odjavu (odnosno obavijestiti onog preko kojeg imaš osiguranje), te podnijeti prijavu kao nezaposlena osoba.

 

Na obvezno zdravstveno osiguranje prema Zakonu obvezno se osiguravaju i stječu status osiguranika osobe s prebivalištem, odnosno odobrenim stalnim boravkom u Republici

Hrvatskoj, koje nisu obvezno zdravstveno osigurane po drugoj osnovi i koje su prijavljene Zavodu:

 

osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj koje su prema propisima o školovanju Republike Hrvatske izgubile status učenika, odnosno redovitog studenta ako su se prijavile Zavodu u roku od 30 dana od dana gubitka statusa učenika ili redovitog studenta i ako pravo na obvezno zdravstveno osiguranje ne mogu ostvariti po drugoj osnovi.

 

Tak da možeš očikivati probleme oko ovog pitanja, odnosno oko pronalaženja nove osnove osiguranja, pogotovo onog "besplatnog".

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama