Jump to content

Pisani prigovori


duga

Preporučene objave

Molim za pomoć.

Po Zakonu o zaštiti potrošača, dužni smo u trgovini istaknuti obavijest o zaprimanju pisanih prigovor, u kojoj navodimo na koji način potrošač može uputiti pisani prigovor (uručiti trgovcu, elektroničkom poštom, poštom...) No u Zakonu nije definirano u kojem obliku se treba voditi ta evidencija. Zanima me da li smo dužni imati uz tu obavijest i Knjigu žalbe (prijašnja orginalna evidencija) ili ona nije potrebna odnosno da li to možemo nekakao drugačije riješiti?

Unaprijed zahvaljujem na savjetima i pomoći.

Duga

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

U međuvremenu sam saznala da ne postoji propisana evidencija pisanih prigovora (Knjiga žalbe se vodi samo u ugostiteljstvu) već da sami možemo voditi evidenciju u običnoj bilježnici. No, koje elemente treba sadržavati, još uvijek ne znam.

U zakonu stoji da smo na pisane prigovore dužni odgovoriti u roku od 15 dana, a evidneciju moramo čuvati godinu dana od primitka pisanih prigovora.

Ima li tko ideju što bi trebala sadržavati ta evidencija?

 

Lp,

Duga

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija