duga objavljeno: 21. rujan 2009. Dijeli objavljeno: 21. rujan 2009. Molim za pomoć. Po Zakonu o zaštiti potrošača, dužni smo u trgovini istaknuti obavijest o zaprimanju pisanih prigovor, u kojoj navodimo na koji način potrošač može uputiti pisani prigovor (uručiti trgovcu, elektroničkom poštom, poštom...) No u Zakonu nije definirano u kojem obliku se treba voditi ta evidencija. Zanima me da li smo dužni imati uz tu obavijest i Knjigu žalbe (prijašnja orginalna evidencija) ili ona nije potrebna odnosno da li to možemo nekakao drugačije riješiti? Unaprijed zahvaljujem na savjetima i pomoći. Duga Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
duga odgovoreno: 28. rujan 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 28. rujan 2009. U međuvremenu sam saznala da ne postoji propisana evidencija pisanih prigovora (Knjiga žalbe se vodi samo u ugostiteljstvu) već da sami možemo voditi evidenciju u običnoj bilježnici. No, koje elemente treba sadržavati, još uvijek ne znam. U zakonu stoji da smo na pisane prigovore dužni odgovoriti u roku od 15 dana, a evidneciju moramo čuvati godinu dana od primitka pisanih prigovora. Ima li tko ideju što bi trebala sadržavati ta evidencija? Lp, Duga Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.