get objavljeno: 21. rujan 2009. Dijeli objavljeno: 21. rujan 2009. Pozdrav, Predstavnik sam stanara i našao sam se u jednoj vrlo neugodnoj poziciji. Naime, imali smo radove na zgradi, točnije na stepeništu i prilazu zgrade. Dobio sam ponudu koja je bila na 34 700 kuna, sa napomenom da će se naplatiti prema stvarnoj izvršenoj količini radova. U konačnici je račun izašao 47 300 kuna, što znači ukupno povećanje od 40%. Moja najveća greška je bila što sam to potpisao, iako mi nije bilo ugodno, ali jednostavno se sve to tako nabrzinu odigralo, a ja nemam još toliko iskustva u svemu tome. Račun još nije stigao u GSKG na naplatu, pa sam zvao referenta da vidim što mogu učiniti. Od njega baš i nisam dobio neki pametan odgovor. Jasno mi je da odgovornost leži na meni, ali smatram da je bilo propusta i sa druge strane te da bi se dalo još osporiti način plačanja. Kako god, čak i da je sve OK, smetame što toliko nije predviđeno potrošiti, a išao sam dosta na svoju ruku. Tu je moja greška, ali što sada. Prepustiti se drvlju i kamenju stanara i onda kada se sve smiri krenuti dalje. Tko je su moje pravne posljedice u cijeloj priči, a koje referenta u GSKG-u. Naravno da sam sada pametniji, i da se takvo što više ne bi dogodilo, ali budala uvijek mora učiti na vlastitim pogreškama. Inače, općenito problematika o predstavniku nije tako jednostavna, tko je upućen onda zna kakvih sve problema imaju Ako sam fulao podforum, neka ju moderator preseli di je to potrebno. I da, još jedno pitanje, kako pristupiti stanarima i sve lijepo iznijeti da se stvari izglade. Hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Poduzetnica odgovoreno: 21. rujan 2009. Dijeli odgovoreno: 21. rujan 2009. Postovani, Ponuda do 34.700,00 Kn je vjerojatno bila bez PDV-a, a na racunu izdanom po obavljanju svih radova od 47.300 Kn je, pretpostavljam, uracunat i PDV? Ako je to tako, onda razlika i nije tako velika jer 34.700 + PDV = 42.334 Kn sto podijeljeno s 47.300 Kn daje 89 % iznosa i ukazuje na poskupljenje tj. razliku od 11% - sto je u svim mogucim poslovima uvijek normalno predvidiv odstup od prvotnog troskovnika ("+/- 10%"). A ako to ipak nije tako (ukoliko su oba iznosa sa ili bez PDV-a), onda bi Vam bilo dobro naci nekoga tko se razumije u gradjevinske radove i s njim razjasniti sve stavke predracuna i racuna da mozete argumentirano porazgovarati s izvodjacem istih i nakon toga sami zakljuciti o cemu se tu tocno radi... Lijepi pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
get odgovoreno: 21. rujan 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 21. rujan 2009. Ma stvar je, da po stavkama to količinski odgovara. Jedino zbog čega se ja točno mogu buniti je povećanje rubnjaka koje nisam rekao da treba, već se nadodale žardinjere. Evo stavke sa kojima se i ne mogu složiti: Ponuda: Dobava, izrada i ugradba novog kulira na podeste i stepenice sa crno-bijelim zrncima sa svim potrebnim radnjama i njegom kulira. Napomena 1m gazišta se obračunava kao 1m2 -- 30m2 435kn 13050kn Utovar i odvoz cjelokupne šute i odvoz na gradski deponij -- m3 3 550 1650 Dobava i postava ivičnjaka uz kulir ploče -- m1 8 145 1160kn Skidanje postojećih kulir ploča te postava istih uz prethodno nabijanje podloge -- m2 26 185 4810kn Dobava i postava novih kulir ploča -- m2 6 290 1740 A evo završnog računa: Štemanje postojećeg dotrajalog kulira na podestima i gazištima. Podest od ulaza do smetlarnika: 4,70x1.12=5.27m2 Podest čelo smetlarnika: 4.70+1.10=5.80m2 Žardinjere: 2.27x3=6.81m2 Stepenice:2,05x4=8.20m2 Podest ulaza: 2.9x2.60=7.54m2 Ukupno: 5.27+5.80+6,81+8,20+7,654=33.62 Skidanje postojećih kulir ploča te postava istih uz prethodno nabijanje podloge 5,20x4,75=24.46m2 Dobava i postava novih kulir ploča 2,50x4.75=11.87m2 Utovar i odvoz cjelokupne šute na deponij 33.62x0,10x1,20=4.03m3 + 36,33x0.08x1.20=3.49 Ukupno 7.52 I sada je to po meni jedan od kljucnih djelova gdje bih se mogao uloviti, a to je, na ponudi je procjena šute 3m3x550=1650 a na računu radi 7m2 to je poraslo za 4.52m3, nek je poraslo za kubik i dalje ostaje 3.5m3 previše. a 3.5*550=1925+PDV=2367kn I ako se nađe još tako neka cifra, a to je npr rampa koja je napravljena, ona je po meni 1m2 više napisano, a to je 435+pdv=535kuna, što je već skoro 3000 kuna. Znači, nadam se da će referent to dobro izračunati. Jer je rekao kada mu stigne račun da ćemo onda vidjeti na licu mjesta, ali ja ću mu već sutra mejlom poslati račun pa da preko telefona vidimo gdje bi mogli spustiti. Jar koliko sam skužio, cijena je takva kakva je, ja nisam stručnjak da procjenim količinu radova, već je tu referent koji mora izaći na terem i sve dobro provjeriti da vidi da li se radi o muljanju ili ne. Ipak bi mi puno značilo da se to spusti za nekih 3000 kuna, ako bolje ne može. Poslije skeniram, pa ako još netko uoči neku razliku. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
get odgovoreno: 22. rujan 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 22. rujan 2009. evo i pravih detalja Ponuda http://slike.hr/slike/pon_20d69.jpg.html Zavrsni racun http://slike.hr/slike/rac_778a5.jpg.html Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.