Jump to content

Odgovornost predstavnika stanara


get

Preporučene objave

Pozdrav,

 

Predstavnik sam stanara i našao sam se u jednoj vrlo neugodnoj poziciji.

 

Naime, imali smo radove na zgradi, točnije na stepeništu i prilazu zgrade.

Dobio sam ponudu koja je bila na 34 700 kuna, sa napomenom da će se naplatiti

prema stvarnoj izvršenoj količini radova.

 

U konačnici je račun izašao 47 300 kuna, što znači ukupno povećanje od 40%.

Moja najveća greška je bila što sam to potpisao, iako mi nije bilo ugodno, ali

jednostavno se sve to tako nabrzinu odigralo, a ja nemam još toliko iskustva u

svemu tome.

 

Račun još nije stigao u GSKG na naplatu, pa sam zvao referenta da vidim što

mogu učiniti.

 

Od njega baš i nisam dobio neki pametan odgovor. Jasno mi je da odgovornost leži

na meni, ali smatram da je bilo propusta i sa druge strane te da bi se dalo još

osporiti način plačanja.

 

Kako god, čak i da je sve OK, smetame što toliko nije predviđeno potrošiti, a išao

sam dosta na svoju ruku. Tu je moja greška, ali što sada. Prepustiti se drvlju i

kamenju stanara i onda kada se sve smiri krenuti dalje.

 

Tko je su moje pravne posljedice u cijeloj priči, a koje referenta u GSKG-u.

 

Naravno da sam sada pametniji, i da se takvo što više ne bi dogodilo, ali budala

uvijek mora učiti na vlastitim pogreškama.

 

Inače, općenito problematika o predstavniku nije tako jednostavna, tko je upućen onda zna kakvih sve problema imaju ;)

 

Ako sam fulao podforum, neka ju moderator preseli di je to potrebno.

 

I da, još jedno pitanje, kako pristupiti stanarima i sve lijepo iznijeti da se stvari izglade.

 

Hvala.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Postovani,

 

Ponuda do 34.700,00 Kn je vjerojatno bila bez PDV-a, a na racunu izdanom po obavljanju svih radova od 47.300 Kn je, pretpostavljam, uracunat i PDV?

 

Ako je to tako, onda razlika i nije tako velika jer 34.700 + PDV = 42.334 Kn sto podijeljeno s 47.300 Kn daje 89 % iznosa i ukazuje na poskupljenje tj. razliku od 11% - sto je u svim mogucim poslovima uvijek normalno predvidiv odstup od prvotnog troskovnika ("+/- 10%").

 

A ako to ipak nije tako (ukoliko su oba iznosa sa ili bez PDV-a), onda bi Vam bilo dobro naci nekoga tko se razumije u gradjevinske radove i s njim razjasniti sve stavke predracuna i racuna da mozete argumentirano porazgovarati s izvodjacem istih i nakon toga sami zakljuciti o cemu se tu tocno radi...

 

Lijepi pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ma stvar je, da po stavkama to količinski odgovara.

 

Jedino zbog čega se ja točno mogu buniti je povećanje rubnjaka koje nisam rekao da treba, već se nadodale žardinjere.

 

Evo stavke sa kojima se i ne mogu složiti:

 

Ponuda:

 

Dobava, izrada i ugradba novog kulira na podeste i stepenice sa crno-bijelim zrncima sa svim potrebnim radnjama i njegom kulira. Napomena 1m gazišta se obračunava kao 1m2 -- 30m2 435kn 13050kn

 

Utovar i odvoz cjelokupne šute i odvoz na gradski deponij -- m3 3 550 1650

 

Dobava i postava ivičnjaka uz kulir ploče -- m1 8 145 1160kn

 

Skidanje postojećih kulir ploča te postava istih uz prethodno nabijanje podloge -- m2 26 185 4810kn

 

Dobava i postava novih kulir ploča -- m2 6 290 1740

 

A evo završnog računa:

Štemanje postojećeg dotrajalog kulira na podestima i gazištima.

Podest od ulaza do smetlarnika: 4,70x1.12=5.27m2

Podest čelo smetlarnika: 4.70+1.10=5.80m2

Žardinjere: 2.27x3=6.81m2

Stepenice:2,05x4=8.20m2

Podest ulaza: 2.9x2.60=7.54m2

Ukupno: 5.27+5.80+6,81+8,20+7,654=33.62

 

Skidanje postojećih kulir ploča te postava istih uz prethodno nabijanje podloge 5,20x4,75=24.46m2

 

Dobava i postava novih kulir ploča

2,50x4.75=11.87m2

 

Utovar i odvoz cjelokupne šute na deponij

33.62x0,10x1,20=4.03m3 + 36,33x0.08x1.20=3.49 Ukupno 7.52

 

I sada je to po meni jedan od kljucnih djelova gdje bih se mogao uloviti, a to je, na ponudi je procjena šute 3m3x550=1650

 

a na računu radi 7m2 to je poraslo za 4.52m3, nek je poraslo za kubik i dalje ostaje 3.5m3 previše.

 

a 3.5*550=1925+PDV=2367kn

 

I ako se nađe još tako neka cifra, a to je npr rampa koja je napravljena, ona je po meni 1m2 više napisano, a to je 435+pdv=535kuna, što je već skoro 3000 kuna.

 

Znači, nadam se da će referent to dobro izračunati. Jer je rekao kada mu stigne račun da ćemo onda vidjeti na licu mjesta, ali ja ću mu već sutra mejlom poslati račun pa da preko telefona vidimo gdje bi mogli spustiti.

 

Jar koliko sam skužio, cijena je takva kakva je, ja nisam stručnjak da procjenim količinu radova, već je tu referent koji mora izaći na terem i sve dobro provjeriti da vidi da li se radi o muljanju ili ne.

 

Ipak bi mi puno značilo da se to spusti za nekih 3000 kuna, ako bolje ne može.

 

Poslije skeniram, pa ako još netko uoči neku razliku.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija