Jump to content

Odgovornost Vip-a ili servisa


Kejtic

Preporučene objave

Pozdrav,

 

zanima me čija je odgovornost u slučaju da novi aparat kupljen u 07/2009 kod Vip-a, provodi na servisu 3 mjeseca - poslan 3 puta. Koliko sam shvatila neki maksimum bi bio 45 dana servisa. Možemo li se pozvati na neki Zakon - možda Zakon o zaštiti potrošača, i kome da se tužimo. ? Vipu ili ovlaštenom servisu? Unaprijed hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija