Skarpina objavljeno: 7. studeni 2009. Dijeli objavljeno: 7. studeni 2009. Da li je razlog neznanje, nezainteresiranost ili sam postavio krivi upit za pomoć u svezi problema koji me muči, no, činjenica je da mi do danas nitko ne udjeljuje savjet. Pokušao bih pitanje postaviti iznova. Dakle, da li se prodavač može oglušiti o naredbu Državnog inspektorata o zamjeni proizvoda, platiti kaznu državi i to je to, ili postoji način prisile od strane isnpektorata, plačanje kazni sve dok se ne izvrši izrečena naredba, te kupac dobije zamijenjenu robu? Da li se kupac mora sam javiti prodavaču ( da ne bi ispalo da nije zainteresiran ili što ja znam što sve danas ne mogu prikrpiti u svoju obranu a pljuckajući po tebi? )? Da li da čeka obavijest prodavača? Ili ga Državni inspektorat vodi do kraja dok se slučaj ne riješi? Molio bih savjet Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.