Jump to content

Zahtjev za nadoknadu štete pri isporuci robe


zodax

Preporučene objave

Dakle nakon listanja naslova nisam našao nijedan koji se bavi navedenom problematikom.

Pa bih cijenio bilo kakav uvid kao i možebitne savjete kako oko postupanja tako i oko izbora pravnika.

Radi se o isporuci pokvarljive robe u inozemstvo ( drugi kontinent). Roba je bila osigurana u tijeku prijevoza protiv oštećenja, gubitka i krađe. Prijevoznik je u pretovarnoj luci ( u europi ) zadržao robu 5 dana da bi je proslijedio na zračnu luku odredišta gdje ju preuzima špediter kupca. Uvjeti prodaje ( na fakturi) su CIF.

Dolaskom u zračnu luku ( kontinent kupca) zbog carinskih i institucionalnih formalnosti ( pregledi ) dostava kasni još 2 dana. Nakon trećeg dana kupac je dobija i tvrdi da je roba pokvarena te kao dokaz šalje slike paketa i robe.

Dakle roba koja je trebala putovati 36 do 48 sati u posebnim uvjetima ( navedeni u AWB-u ) putovala je 9 dana.

Paket je otvoren i preljepljen salotejpom sa logom prijevoznika a potom i carine strane zemlje te je otvoren.( nije originalno pakiranje ).

Navodim da sam tijekom vremena tražio od špeditera kupca da osobno pregleda paket kako bi se uvjerio da ne postoji ni oštećenje paketa. Isti je na to odgovorio da nije OSOBNO pregledao ali da je sve u redu.( e mail prepiska ).

Isto tako postoji e-mail prepiska kojjom tražim prijevoznika da prestane sa zadržavanjem paketa u pretovarnoj luci te ga usmjeri prema odredištu ( samo moji mailovi na koje nije odgovoreno).

Nakon svega, obraćam se svom špediteru koji me upućuje da pitam špeditera kupca za iregularity report ( zapisnik o oštećenju ) a ovaj odgovara da takvog zapisnika nema jer jer pakiranje bilo u redu.

I šta sad? Svi peru ruke kao – nisam ja. Šta napraviti i u eventualnoj tužbi koga potraživati za naknadu štete ako je to opcija.

Hvala.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako sa kupcem imate pisani ugovor i u njemu ste dogovorili da se u slučaju spora važi bečka konvencija o međunarodnoj trgovini onda sav teret oštećenja robe pada na kupca.

 

DRUGI SLUČAJ

 

 

Ukoliko postoji reklamacija od strane kupca onda morate dobiti zapisnik (pismeno i preporučeno) u njemu trba biti navedeni svi detalji o oštećenju robe, morate biti pozvani na uvid i osobno uvjerite u nedostatke(ne morate se odazvati pozivu).

Reklamacija mora se učiniti u roku 3 dana ako je kvarljiva roba ili 7 dana ako nije kvarljiva.

 

U slučaju da je prjevoznik napravio propust i ako niste dogovorili primjenu Bečke konvencije onda prjevoznik snosi odgovornost.I vrlo se lako možete naplatiti od prjevoznika jer oni imaju osiguranje.

 

Ali sve mora biti papirnato praćeno.ZAPISNICIMA.

Svaku el.poštu koju ste primili sačuvajte jer može biti kao dokaz

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala Vam Bura.

 

Naime ne postoje ugovori jer se radi o robi čija cijena na tržištu varira kao i količine od tjedna do tjedna te se poslovi ( i isporuke) dogovaraju na tjenoj bazi ovisno o navedenim uvjetima. Nadalje osim e mailova u kojima klijent navodi oštećenja robe postoje i fotografije.

 

Još jedanput najljepše hvala Bura. Ukoliko biste me mogli savjetovati o izboru pravnog zastupnika, bio bih vam zahvalan, molim Vas da me naputite preko Inboxa ( poruka ). Naime pravne zastupnike koje sam do sada kontaktirao nisu ni voljni ni skloni preuzimati slučaj.

 

Pozdrav.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija