Jump to content

ignoriranje reklamacije d.o.o.


carinik

Preporučene objave

Molim pomoć: tvrtka ima reklamaciju na naručeni i plaćeni proizvod a odnosi se na lošu kvalitetu i izradu istog.Nepravilnost je uočena odmah prilikom zaprimanja robe i odmah je napravljena reklamacija u pisanom obliku. Sa proizvođačem smo vezani ugovorom o poslovnoj suradnji koji također obuhvaća reklamacije ( rok od 8 dana, pismenim putem, itd.). Problem je nastao u tome što proizvođač odbija riješiti reklamaciju pod izgovorom da je tvrtka pred stečajem i da mi ne mogu više pomoći.Što učiniti u takvim slučajevima? Još uvijek rade, nisu u stečaju a radi se o robi u vrijednosti od 18000 kn.

 

Što može napraviti sud časti, odnosno na koji način ih se pravno može natjerati da plate odštetu ili nam jednostavno vrate novac?

 

Hvala unaprijed!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija