carinik objavljeno: 21. studeni 2009. Dijeli objavljeno: 21. studeni 2009. Molim pomoć: tvrtka ima reklamaciju na naručeni i plaćeni proizvod a odnosi se na lošu kvalitetu i izradu istog.Nepravilnost je uočena odmah prilikom zaprimanja robe i odmah je napravljena reklamacija u pisanom obliku. Sa proizvođačem smo vezani ugovorom o poslovnoj suradnji koji također obuhvaća reklamacije ( rok od 8 dana, pismenim putem, itd.). Problem je nastao u tome što proizvođač odbija riješiti reklamaciju pod izgovorom da je tvrtka pred stečajem i da mi ne mogu više pomoći.Što učiniti u takvim slučajevima? Još uvijek rade, nisu u stečaju a radi se o robi u vrijednosti od 18000 kn. Što može napraviti sud časti, odnosno na koji način ih se pravno može natjerati da plate odštetu ili nam jednostavno vrate novac? Hvala unaprijed! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bura65 odgovoreno: 23. studeni 2009. Dijeli odgovoreno: 23. studeni 2009. Podnesite tužbu i tražite povrat novca. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
carinik odgovoreno: 23. studeni 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 23. studeni 2009. hvala Vam, samo kojem sudu da se obratimo za tužbu : sudu časti pri HGK ili trgovačkom sudu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bura65 odgovoreno: 24. studeni 2009. Dijeli odgovoreno: 24. studeni 2009. trgovačkom sudu prema mjestu sjedišta dobavljača osim ako niste u ugovoru odredili nadležnost suda Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.