Jump to content

duljina dnevne dužnosti


mariska

Preporučene objave

Obzirom da se na letačko i kabinsko osoblje u RH primjenjuje Zakon o zračnom prometu kojim je radni tjedan ograničen na 60 sati (nepovoljnije od ZOR-a), a ne postoji dnevno ograničenje dužnosti, dešava se da radni dan traje i preko 26 sati. Tumačenje poslodavca je da, pošto nema drugačijeg ograničenja, jedna dužnost može trajati i 60 sati. Postoji li neki Zakon koji bi u ovom slučaju bio restriktivniji a mogao se primjenjivati na letačko i kabinsko osoblje, a ograničio dnevno trajanje dužnosti?

Osim poslova na zrakoplovu, vezanih za sami let, postoje i duge obveze koje letačko i kabinsko osoblje može izvršavati; npr, nakon odrađenog leta od 13 sati, još nekoliko sati provesti na službenom putu, ili odraditi još i neko predavanje koje u ovom slučaju nema ograničenja trajanja.

Kako bi se takvo radno vrijeme moglo regulirati, ako ono nije opisano u Zakonu o zračnom prometu? Poslodavac ne dozvoljava da se ograničenje na dnevnoj bazi unese u Kolektivni ugovor, jer bi ga to ograničavalo u njegovoj kreativnosti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija