mariska objavljeno: 29. studeni 2009. Dijeli objavljeno: 29. studeni 2009. Obzirom da se na letačko i kabinsko osoblje u RH primjenjuje Zakon o zračnom prometu kojim je radni tjedan ograničen na 60 sati (nepovoljnije od ZOR-a), a ne postoji dnevno ograničenje dužnosti, dešava se da radni dan traje i preko 26 sati. Tumačenje poslodavca je da, pošto nema drugačijeg ograničenja, jedna dužnost može trajati i 60 sati. Postoji li neki Zakon koji bi u ovom slučaju bio restriktivniji a mogao se primjenjivati na letačko i kabinsko osoblje, a ograničio dnevno trajanje dužnosti? Osim poslova na zrakoplovu, vezanih za sami let, postoje i duge obveze koje letačko i kabinsko osoblje može izvršavati; npr, nakon odrađenog leta od 13 sati, još nekoliko sati provesti na službenom putu, ili odraditi još i neko predavanje koje u ovom slučaju nema ograničenja trajanja. Kako bi se takvo radno vrijeme moglo regulirati, ako ono nije opisano u Zakonu o zračnom prometu? Poslodavac ne dozvoljava da se ograničenje na dnevnoj bazi unese u Kolektivni ugovor, jer bi ga to ograničavalo u njegovoj kreativnosti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.