markodal objavljeno: 23. prosinac 2009. Dijeli objavljeno: 23. prosinac 2009. Molim pomoć. Kupio sam prijenosno računalo na kojem su se nakon 10 mjeseci od kupnje pojavili problemi s napajanjem. Računalo radi kad je direktno priključeno na elektodistribucijsku mrežu a ne radi na bateriji. Očito je da moje prijenosno računalo više nije prijenosno pa sam pretpostavio da se radi o materijalnom nedostatku iz članka 401. stavka (1) točke 1) ZOO-a i da je taj materijalni nedostatak skriveni materijalni nedostatak iz članka 404. stavka (1) ZOO-a. Budući da sam s trgovcem sklopio potrošački ugovor poslao sam mu obavijest o nedostatku sukladno odredbama članka 406. ZOO-a. Trgovac mi je odgovorio da se ne radi o materijalnom nedostatku iako proizvod nije pregledao pa sam mu ja u novom dopisu izjavio raskid ugovora sukladno odredbama članka 410. stavka (1) točke 4) budući da su nastupile okolnosti iz članka 412. stvaka (2) ZOO-a jer je trgovac nakon uredno i na vrijeme poslane obavijesti o materijalnim nedostacima izjavio da neće ispuniti ugovor. Trgovac mi ni nakon 45 dana nije odgovorio na izjavu o raskidu ugovora pa sam ga prijavio na Državni inspektorat gdje su mi naložili da moje prijnosno računalo mora biti pregledano kako bi se utvrdilo da li postoje nedostaci koje sam ja u obavijesti o nedostatku naveo neovisno o tome što Državni inspektorat utvrdio da je trgovac postpio upravo kako je opisano u članku 412. stavku (2) ZOO-a. PITANJE: 1. Zbog čega ja moram dati uređaj na pregled kad je trgovac pismeno izjavio da nema namjeru ispuniti ugovor? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.