anonimno objavljeno: 16. siječanj 2006. Dijeli objavljeno: 16. siječanj 2006. Dali su telefonski pozivi u promotivne svrhe u skladu sa zakonom? Radi se o firmama s kojima nisam nikad poslovao pa im stoga i nisam dao pristanak da me kontaktiraju telefonom i zanima me dali se takvi pozivi nekome mogu prijaviti. (kome?) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 20. travanj 2007. Autor Dijeli odgovoreno: 20. travanj 2007. I mene zanima, nešto konkretnije: Da li takvi pozivi krše članak 111. Zakona o telekomunikacijama (prepisao sam ga niže)? Iako postoji Inspekcija za telekomunikacije (01/6169042), čini se da niti sami inspektori nisu sigurni da li je telemarketing kršenje zakona! Da li ja mogu/moram podnijeti tužbu protiv takvih firmi? Da li ja mogu ispostaviti račun takvim firmama za svoje usluge, pošto nisam njihov korisnik, a troše moje vrijeme razgovarajući sa mnom? Da li se na bilo koji način može takve ljude uistinu ozbiljno kazniti, s obzirom da je telemarketing vrsta reklamiranja nad kojim nemamo nikakvu kontrolu jer se na telefon *moramo* javiti, a tada je već kasno. To nije isto kao reklama na TV gdje ja dobivam program, a zauzvrat primam i reklame, ili pošta gdje reklame podižem zajedno s drugim pismima. Ovdje baš te telemarketing firme troše moje vrijeme, bude me iz popodnevnog sna, prekidaju u prijepodnevnom radu. Ja im želim barem ispostaviti račun - naplatiti im vrijeme koje sam proveo u razgovoru s njima kao oblik usluge koju sam im pružio, po recimo 400 kn za sat razgovora, minimalno se naplaćuje puni sat. Neželjena telekomunikacijska priopćenja Članak 111. (1) Uporaba pozivnih sustava s i bez ljudskog posredovanja, telefaks uređaja ili elektroničke pošte u svrhu izravne promidžbe dopuštena je samo uz prethodno pribavljenu privolu korisnika usluga. (2) Primjena tehničkih sustava za pribavljanje privole iz stavka 1. ovoga članka smatra se izravnom promidžbom i nije dopuštena. (3) Fizička ili pravna osoba trgovac može se koristiti podacima o elektroničkim adresama, dobivenim od svojih potrošača u svrhu prodaje proizvoda i usluga, za izravnu promidžbu samo vlastitih sličnih proizvoda ili usluga, uz uvjet da ti potrošači imaju jasnu mogućnost besplatnog i jednostavnog prigovora na takvu uporabu podataka o elektroničkim adresama prigodom njihova prikupljanja i prigodom primitka svake poruke, u slučaju da potrošač nije unaprijed odbio takvu uporabu podataka. (4) Nije dopušteno, u svrhu izravne promidžbe, slanje elektroničke pošte u kojoj se pogrješno prikazuje ili prikriva identitet pošiljatelja u čije ime se šalje priopćenje, ili bez ispravne elektroničke adrese na koju primatelj može, bez naknade, poslati zahtjev za onemogućavanje takvih priopćenja. (5) Odredbe iz stavka 1. i 3. ovoga članka ne primjenjuju se na neautomatizirane pozive pravnim osobama u svrhu izravne promidžbe. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.