Jump to content

Knjga žalbe


Lunjo20

Preporučene objave

Molim pomoć

 

Imamo poduzeće koje s prekidom radi od 2003 godine. 30.10.2009. smo ponovo odmrznuli poduzeće i istog dana krenuli s radom, a to je prodavaonica pića (alkoholnih i bezalkoholnih)u sklopu poduzeća. Nekoliko dana nakon otvorenja nas je "posjetila " inspektorica i zapisnički konstatirala da nemamo knjigu žalbe. Na kraju svog posjeta nas je ostavila da radimo s rječima, "djeco sve je to u redu, samo Vi dalje radite". Pred jedno desetak dana nam stiže tužba (za poduzeće i za odgovornu osobu). Rezultat 20.000 kuna kazne i kažu da je to najmanje što se može dosuditi. Sad slijede pitanja:

 

1. Da li će nam žalba popraviti situaciju s time da nam je to prvi prekršaj za koji nismo ni znali, jer nas ni komisija koja je odobravala otvorenje nije upozorila da nemamo knjigu žalbe.

2. Da li nam je inspektorica trebala zabraniti rad ili nam dati nekakav razuman rok za ispravljanje greški, tj. dok ne nabavimo knjigu žalbe (može se kupiti u knjižari i ne treba ju ovjeravati), i da li to može biti olakotna okolnost za smanjenje kazne (od kazne ne bježimo)

3. Može li nam netko pomoći sastaviti žalbu (ako je bio u istoj ili sličnoj situaciji)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Danas sve izgleda ovisi o dobroj volji službenika državnog inspektorata, da li će samo upozoriti,"progledati kroz prste" ili kazniti.Budući da su u zadnje vrijeme svi oprezni po sistemu "iznad svakog ima još netko", tako ste na žalost,i Vi prošli, s kaznom.Žaliti se možete ali hoće li Vam žalba biti usvojena i postoje li olakotne okolnosti, mišljenja sam negativnog.

 

Još jedno upozorenje: više nije važeća i pravovaljana knjiga žalbe, već knjiga žalbi (razlika je samo u zadnjem slovu ali i pogrešno kupljena knjiga je predmet kazne).

 

I također u prodavaonici morate imati istaknutu obavijest o načinu zaprimanja prigovora potrošača (putem pošte,faksa,maila,običnu bilježnicu,kutiju ili sl.).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Još jedno upozorenje: više nije važeća i pravovaljana knjiga žalbe, već knjiga žalbi (razlika je samo u zadnjem slovu ali i pogrešno kupljena knjiga je predmet kazne).

 

I također u prodavaonici morate imati istaknutu obavijest o načinu zaprimanja prigovora potrošača (putem pošte,faksa,maila,običnu bilježnicu,kutiju ili sl.).

 

Ako se radi o trgovini onda ne vidim razloga da se ustroji knjiga žalbe, osim ako inspekcija nije kao i puno puta ranije pomješala istu sa obavjesti o prigovorima potrošaća.

Što se "tužbe" tiče ako nije istekao rok svakako dostavite pismenu obranu, postupite po rješenju...itd itd, a kazna se u praksi obično umanjuje u skladu sa odredbama Prekršajnog zakona.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 tjedna kasnije...

Da li prodavaonica na malo mora imati i knjigu žalbe i Obavijest o podnošenju prigovora potrošača? Mi smo nedavno platili kaznu jer nismo imali "obavijest". Izgleda da posljednjih mjeseci baš hvataju na to.

Gdje se uopće može pronaći spisak svega što jedna prodavaonica mora imati? Npr. da li mora imati istaknut grb RH i gdje to piše?

Sad pušemo i na hladno!

:-(

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija