Lunjo20 objavljeno: 20. siječanj 2010. Dijeli objavljeno: 20. siječanj 2010. Molim pomoć Imamo poduzeće koje s prekidom radi od 2003 godine. 30.10.2009. smo ponovo odmrznuli poduzeće i istog dana krenuli s radom, a to je prodavaonica pića (alkoholnih i bezalkoholnih)u sklopu poduzeća. Nekoliko dana nakon otvorenja nas je "posjetila " inspektorica i zapisnički konstatirala da nemamo knjigu žalbe. Na kraju svog posjeta nas je ostavila da radimo s rječima, "djeco sve je to u redu, samo Vi dalje radite". Pred jedno desetak dana nam stiže tužba (za poduzeće i za odgovornu osobu). Rezultat 20.000 kuna kazne i kažu da je to najmanje što se može dosuditi. Sad slijede pitanja: 1. Da li će nam žalba popraviti situaciju s time da nam je to prvi prekršaj za koji nismo ni znali, jer nas ni komisija koja je odobravala otvorenje nije upozorila da nemamo knjigu žalbe. 2. Da li nam je inspektorica trebala zabraniti rad ili nam dati nekakav razuman rok za ispravljanje greški, tj. dok ne nabavimo knjigu žalbe (može se kupiti u knjižari i ne treba ju ovjeravati), i da li to može biti olakotna okolnost za smanjenje kazne (od kazne ne bježimo) 3. Može li nam netko pomoći sastaviti žalbu (ako je bio u istoj ili sličnoj situaciji) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 21. siječanj 2010. Dijeli odgovoreno: 21. siječanj 2010. Danas sve izgleda ovisi o dobroj volji službenika državnog inspektorata, da li će samo upozoriti,"progledati kroz prste" ili kazniti.Budući da su u zadnje vrijeme svi oprezni po sistemu "iznad svakog ima još netko", tako ste na žalost,i Vi prošli, s kaznom.Žaliti se možete ali hoće li Vam žalba biti usvojena i postoje li olakotne okolnosti, mišljenja sam negativnog. Još jedno upozorenje: više nije važeća i pravovaljana knjiga žalbe, već knjiga žalbi (razlika je samo u zadnjem slovu ali i pogrešno kupljena knjiga je predmet kazne). I također u prodavaonici morate imati istaknutu obavijest o načinu zaprimanja prigovora potrošača (putem pošte,faksa,maila,običnu bilježnicu,kutiju ili sl.). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dioničar odgovoreno: 21. siječanj 2010. Dijeli odgovoreno: 21. siječanj 2010. Još jedno upozorenje: više nije važeća i pravovaljana knjiga žalbe, već knjiga žalbi (razlika je samo u zadnjem slovu ali i pogrešno kupljena knjiga je predmet kazne). I također u prodavaonici morate imati istaknutu obavijest o načinu zaprimanja prigovora potrošača (putem pošte,faksa,maila,običnu bilježnicu,kutiju ili sl.). Ako se radi o trgovini onda ne vidim razloga da se ustroji knjiga žalbe, osim ako inspekcija nije kao i puno puta ranije pomješala istu sa obavjesti o prigovorima potrošaća. Što se "tužbe" tiče ako nije istekao rok svakako dostavite pismenu obranu, postupite po rješenju...itd itd, a kazna se u praksi obično umanjuje u skladu sa odredbama Prekršajnog zakona. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Lunja odgovoreno: 11. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 11. veljača 2010. Da li prodavaonica na malo mora imati i knjigu žalbe i Obavijest o podnošenju prigovora potrošača? Mi smo nedavno platili kaznu jer nismo imali "obavijest". Izgleda da posljednjih mjeseci baš hvataju na to. Gdje se uopće može pronaći spisak svega što jedna prodavaonica mora imati? Npr. da li mora imati istaknut grb RH i gdje to piše? Sad pušemo i na hladno! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 14. veljača 2010. Dijeli odgovoreno: 14. veljača 2010. Otiđite u ured Državnog inspektorata u Vašem mjestu i tražite popis obveznih knjiga,obavijesti i dr.u svezi s Vašom djelatnošću. Pogledajte Zakon o trgovini,budući je prošle godine došlo do raznih izmjena. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.