edi_kadi objavljeno: 28. siječanj 2010. Dijeli objavljeno: 28. siječanj 2010. Postovanje, zelio bih otvoriti obrt za trgovinu putem interneta. E sad imam par pitanja u vezi tog. Pitao sam u nasoj lokalnoj upravi gdje se otvaraju obrti i rekli su mi da nisu potrebni MTU? Moje je pitanje je u vezi knjigovodstva i racuna. Kupac kod mene kupi robu i plati je avansno, zatim ja robu saljem direktno od proizvodjaca iz inozemstva na adresu kupca. E sad dali ja moram izdati racun kupcu sa obzirom da roba ide direktno iz inozemstva i ako moram dali je dovoljno ako mu je posaljem putem e-mail-a.? Ja robu placam proizvodjacu putem Paypal-a jer je to najjeftiniji nacin. E sad problem je u tom da kako ja saljem paket direktno kupcu na racunu od paypal-a je ime kupca a ne moje. Zanima me konkretno u ovom slucaju kako ja moram raditi kalkulacije koje bih predavao knjigovodstvu, kako unositi racune ili je najbolje da sve prepustim knjigovodstvenom servisu? Hvala Pozdrav, EDI Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 28. siječanj 2010. Dijeli odgovoreno: 28. siječanj 2010. Vi ne biste trebali otvoriti samo internet trgovinu, već i posredovanje u trgovini razl.proizvodima. Ako kupac plati robu avansom izdajete mu račun za predujam.Kada Vi platite robu ino-dobavljaču,trebali bi ste dobiti račun na Vaše ime i robu na Vašu adresu,napraviti kalkulaciju a zatim stornirati račun za predujam i izdati pravi račun kupcu;jer tko plaća pdv pri uvozu,carinu,špeditera? Ukoliko je sve ukalkulirano u Vašu cijenu prema kupcu a račun i roba idu na ime kupca, morate imati ugovor o poslovnoj suradnji,ugovor o posredovanju pri prodaji robe s ino-dobavljačem. Račun kupcu morate slati poštom (ne mailom,ne faksom). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.